Klacht CanalDigitaal: kredietcheck`

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121265
Gebruiker
Jane de Nijs
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Canal digital een tv abonnement besteld en men zou vorige donderdag tussen 12 en 17.30 een monteur laten komen om een schotel in de tuin te laten zetten. Omdat ik nog niets had gehoord heb ik om half 5 gebeld met de klantenservice en de dame vertelde dat ik wel ingepland was en dat er gewacht moest worden tot half 6. Om half 6 nog niemand weer klantenservice gebeld en toen zei die meneer dat het geannuleerd was vanwege een kredietcheck, die volgens mij niet mag omdat het hier niet een lening of hypotheek betreft! En daarbij heb ik de hele middag gewacht terwijl ik niet mijn voedselpakket kon ophalen! Ik heb hun duidelijk gemaakt hier niet blij mee te zijn en dat ik verdere stappen zou ondernemen.



Klantenservice CanalDigitaal

De oplossing

Dat u hen erop wijst dat zij geen kredietchecks mogen doen! Ik hoef verder niets meer van dit bedrijf!

3 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,

    Bij het online bestellen van een abonnement wordt er inderdaad een krediet check uitgevoerd. Dit staat in onze Algemene Voorwaarden beschreven en u gaat hier bij de bestelling automatisch mee akkoord. De controle volgt een dag na de bestelling. U wordt vervolgens gebeld door een van onze medewerkers om u hiervan op de hoogte te stellen. Wij zien dat de afspraak zeer spoedig volgde na bestelling, namelijk 2 dagen later. Het lijkt erop dat onze medewerkers u niet tijdig hebben kunnen bereiken, waarvoor onze excuses.
    U kunt uw abonnement ook aanvragen bij een CanalDigitaal gecertificeerde dealer, daar betaalt u de vooruitbetaling ter plekke. Via deze link kunt u de dichtstbijzijnde dealer vinden: http://www.canaldigitaal.nl/verkooppunten/verkooppunten/

    Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    Jane de Nijs
    Datum
    Ik ben hier niet tevreden over. Canal Digital heeft mij van 12 uur tot en met 17.30 uur 'gegijzeld', er zou een monteur met een schotel komen! Pas om 17.30 toen ik belde bleek ik niet door hun kredietcheck te zijn gekomen, ik was inmiddels mijn voedsel kwijt omdat ik die niet kon ophalen vanwege dat er een monteur zou komen, dat was mij nog om 16.30 uur bevestigd door een dame van de klantenservice! Nu zou ik mijn schotel van ruim 150 euro moeten bestellen om gebruik te maken van Canal Digital!?
  3. Auteur
    Jane de Nijs
    Datum
    Zo niet tevreden met hun oplossing en daarbij vind geen vergoeding plaats voor t feit dat ik niet naar de voedselbank kon omdat ik van 12 t/m half 6 moest thuis zitten wachten voor nix! Klotebedrijf!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jane de Nijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen