Klacht CanalDigitaal: loze beloftes, niet terugbetalen

Rob

Via internet een smartcard gekocht. Op de site werd 5 werkdagen voor levering beloofd. Email ontvangen dat de kaart onderweg was maar deze was na 5 dagen niet binnen. Na 3x bellen en evenzoveel beloftes was de kaart nog niet binnen (steeds werd gezegd dat hij nog niet verzonden was, nog niet binnen was, enz). Dit lukte ook voor onze vakantie niet. Bij een ander bedrijf de kaart gekocht welke binnen 24 uur geleverd is. Nadien gevraagd hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag werd teruggestuurd kregen wij als antwoord, het staat op de verzendlijst en duurt 3 weken. Dit hele gebeuren vond plaats op 14 mei en tot op heden hebben wij niets meer vernomen van CanalDigitaal.

128,95 euro retour wegens niet nakomen levering

CanalDigitaal
    Beste,We zullen voor u informeren wanneer het bedrag precies terug moet komen.Zodra wij antwoord hebben van de betreffende afdeling houden wij u op de hoogte.Met vriendelijke groet,
    Rob
    Ook dit antwoord hebben wij menigmaal ontvangen. Goed een reactie te mogen ontvangen maar het is zo nietszeggend. Kom nu eens met een gedegen antwoord.
    Beste,
    Wij hebben contact gehad met de financiele afdeling. Zij geven aan dat het bedrag in de komende maand word teruggestort.
    Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Met vriendelijke groet,
    Rob
    Ook dit antwoord hebben wij op 6 juni j.l. van u mogen ontvangen. Daarin schrijft u dat het te betalen bedrag op de terugstortlijst is gezet en dat het betreffende bedrag binnen 3 weken wordt teruggestort. Dit is inmiddels 3 weken geleden en nu luid uw antwoord dat het de komende maand wordt gedaan. Dit is waar ik problemen mee heb, LOZE BELOFTES.....
    CanalDigitaal
    Beste,Het is erg vervelend dat u eerder de verkeerde informatie heeft ontvangen.
    Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Met vriendelijke groet,
    Rob
    Het spijt mij met Canaldigitaal in zee te zijn gegaan. Van begin af aan hebben wij verkeerde informatie mogen ontvangen. Helaas zijn wij nu genoodzaakt tot eind juli af te wachten of u wel uw beloftes na komt. Ik heb zo mijn twijfels..........

Rob

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?