Klacht CanalDigitaal: loze beloftes, niet terugbetalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66059
Gebruiker
Rob
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Via internet een smartcard gekocht. Op de site werd 5 werkdagen voor levering beloofd. Email ontvangen dat de kaart onderweg was maar deze was na 5 dagen niet binnen. Na 3x bellen en evenzoveel beloftes was de kaart nog niet binnen (steeds werd gezegd dat hij nog niet verzonden was, nog niet binnen was, enz). Dit lukte ook voor onze vakantie niet. Bij een ander bedrijf de kaart gekocht welke binnen 24 uur geleverd is. Nadien gevraagd hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag werd teruggestuurd kregen wij als antwoord, het staat op de verzendlijst en duurt 3 weken. Dit hele gebeuren vond plaats op 14 mei en tot op heden hebben wij niets meer vernomen van CanalDigitaal.

De oplossing

128,95 euro retour wegens niet nakomen levering

6 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,We zullen voor u informeren wanneer het bedrag precies terug moet komen.Zodra wij antwoord hebben van de betreffende afdeling houden wij u op de hoogte.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    Ook dit antwoord hebben wij menigmaal ontvangen. Goed een reactie te mogen ontvangen maar het is zo nietszeggend. Kom nu eens met een gedegen antwoord.
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Wij hebben contact gehad met de financiele afdeling. Zij geven aan dat het bedrag in de komende maand word teruggestort.
    Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  4. Auteur
    Rob
    Datum
    Ook dit antwoord hebben wij op 6 juni j.l. van u mogen ontvangen. Daarin schrijft u dat het te betalen bedrag op de terugstortlijst is gezet en dat het betreffende bedrag binnen 3 weken wordt teruggestort. Dit is inmiddels 3 weken geleden en nu luid uw antwoord dat het de komende maand wordt gedaan. Dit is waar ik problemen mee heb, LOZE BELOFTES.....
  5. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,Het is erg vervelend dat u eerder de verkeerde informatie heeft ontvangen.
    Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  6. Auteur
    Rob
    Datum
    Het spijt mij met Canaldigitaal in zee te zijn gegaan. Van begin af aan hebben wij verkeerde informatie mogen ontvangen. Helaas zijn wij nu genoodzaakt tot eind juli af te wachten of u wel uw beloftes na komt. Ik heb zo mijn twijfels..........

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?