Opgelost door CanalDigitaal: M7 ontvanger is van inferieure kwaliteit

content Opgelost
A.C.C. Brokken

M 7 Decoder valt om de haverklap uit, soms maar 1x per avond, soms 3x achter elkaar. In mei 2016 is de ontvanger geleverd voor € 59. We kregen regelmatig dat het satelliet signaal wegviel terwijl de schotel wel een uitstekend signaal gaf. De decoder werd ook gloeiend heet. Daarop heb ik een nieuwe M7 decoder ontvangen. Wij gebruiken de ontvanger alleen in de zomermaanden op de camping en met deze nieuwe ontvanger is het euvel dat deze regelmatig uit valt. Je kunt 'm dan wel weer aanzetten, maar de uitval is onverwachts en gebeurt regelmatig meerdere keren per avond. Na de ontvanger diverse keren gereset te hebben blijft het probleem bestaan. Canal digitaal zegt dat de garantie termijn verstreken is en niets voor me te kunnen doen. Alleen tegen € 59 een nieuwe M7 ontvanger verzenden. Daar ben ik niet op in gegaan, omdat we dan weer met inferieure apparatuur zitten.

Een andere ontvanger, eventueel met bijbetaling wanneer er een betere ontvanger geleverd wordt dan de M7 zal mijns inziens het probleem oplossen

CanalDigitaal
    Geachte heer Brokken,

naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik zojuist een vervangende ontvanger opgestuurd. De opzegging staat er nog steeds in, maar als blijkt dat deze ontvanger niet uitvalt en naar behoren werkt, brengt u ons op de hoogte voor de opzegdatum: 30 augustus 2018.

Daarna kijken we eventueel naar de mogelijkheden van onze flexpakketten.

Ik hoop het goede nieuws tegemoet te kunnen zien!

Verder bedank ik u voor het aangename gesprek en wens u een heerlijk weekend!

Ertugrul
    Webcareteam Canal Digitaal

A.C.C. Brokken
Canal Digitaal heeft kosteloos een nieuwe M7 satelliet ontvanger gestuurd. Ik moet nog controleren of deze nieuwe ontvanger geen mankementen heeft, maar ik ga van het positieve uit. Momenteel staat de caravan in de stalling, maar op 1 september gaan we weer camperen en kunnen we kijken of we nu zonder problemen tv kunnen kijken.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?