Opgelost door CanalDigitaal: maand door betalen zenders weg zonder ik het wist

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 449654
Gebruiker
peter-dekeet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al +/- 30 jaar klant
Ik ben niet op de hoogte gebracht dat de Discovery zenders en Animal Planet verdwijnen
deze zijn nu weg ik heb vorige week gebeld met opzeggen
dat is door gevoerd
maar nu moet ik komende maand nog betalen (wettelijk mogelijk) maand opzegtermijn
ik vindt dit niet kunnen omdat de zenders waar ik na kijk op zwart gaan zonder dat ik hier een mededeling van kreeg
bij toeval kwam ik er via internet achter anders had ik eerder stop gezet


De oplossing

maandbedrag niet betalen
onterecht door schrappen zenders

2 reacties

  1. Auteur
    peter-dekeet
    Datum
    nog geen oplossing !
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw van der Werf,

    U heeft helemaal gelijk. Uw abonnement had moeten worden opgezegd per 1 juni 2020. Ik ga er zorg voor dragen dat wordt aangepast in uw abonnement. Hopelijk tot in de toekomst!

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter-dekeet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de zenders op zwart (abonnement stop) dus ga er van uit dat het opgelost is en geen factuur meer krijg
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen