Opgelost door CanalDigitaal: Machtsmisbruik door de enige satellietzender in Nederland. CanalDigitaal.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161971
Gebruiker
Cor 100
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw en ik willen een analoog zender pakket vanwege de kosten. Het analoge beeld is is mooi. Er vindt een wijziging plaats. Enkele zenders worden nog analoog uitgezonden.
Wij moeten nu om naar alle Nederlandse zenders te kunnen kijken ons op een digitaal zenderpakket abonneren. Voor deze overgang kunnen we korting krijgen. € 4,00.
Om dit te kunnen verwerken zegt CanalDigitaal vanaf vandaag 30 maart tot 1 mei nodig te hebben. Een maand. Onvoorstelbaar. In deze tijd ontvangen we geen RTL 4, 7, Veronica, Net 5 en SBS 6.
Als ik afzie van de korting krijg ik per omgaande beeld van alle zenders.
In mijn ogen machtsmisbruik.

Hartelijke Groet,
Cor Meijer

De oplossing

Per omgaande alle Nederlandse zenders uitstralen.

2 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte Cor Meijer,

    Spijtig om te vernemen dat de gehele situatie, rondom de overschakeling naar HD en de aanbieding, een paar onduidelijkheden met zich meebrengt.

    Ik heb het allemaal even voor u uitgezocht en het blijkt dat de aanbieding inderdaad pas begin mei in zou gaan. Uiteraard begrijp ik dat dat nog wel eens vervelend kan overkomen maar dat heeft te maken met lopende aanbieding die van en tot bepaalde tijd geldig is.

    Om u toch nog een beetje tegemoet te komen heb ik de aanbieding eenmalig voor u handmatig vervroegd. Dit houd in dat de aanbieding niet in gaat per mei maar dat de aanbieding van kracht zal zijn per 1 april 2016. En dit is natuurlijk geen grap.

    Wij hopen de teleurstelling toch nog een beetje te hebben weg genomen.

    Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,

    Ricardo

    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    Cor 100
    Datum
    Meneer,
    Hartelijk dank voor de snelle afhandeling zoals ik gevraagd heb.
    Vanaf nu hoop ik alle programma's zonder hinderlijke blokken bij het wisselen van zender over digitale ontvangst te ontvangen.
    Hgr,
    C. Meijer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cor 100
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen