Opgelost door CanalDigitaal: mag een particulier wel of geen telefoongesprek opnemen en een bedrijf wel?

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 313136
Gebruiker
Opneem Arie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

opzegging Canal digitaal.
In de eerste plaats is op de homepage van Canal Digitaal de opzegging lastig te vinden dus uiteindelijk maar gebeld.
In de wacht en toen de mededeling dat het gesprek opgenomen zou worden en toen,met een moeilijk verstaanbare naam een dame aan de lijn.
Ik vertelde haar dat ik ook mijn gesprek zou opnemen, de stemming bij de dame draaide om als een blad voor de boom en zij wilde niet dat ik ook het gesprek zou opnemen. Dus ik zei jij mag wel opnemen en ik niet............zij was een bedrijf en ik niet. Ik probeerde het nog even...............ze ging gewoon ophangen.
Ik wilde haar naam noteren maar zover kwam het niet. Ze ging niet meer in gesprek en zij beëindigde het gesprek. ( gooide de hoorn op de haak )

De oplossing

personeel leren om te gaan met consumenten.

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Suers,

    zojuist hebben we uitgebreid telefonisch contact gehad over het eerdere telefoongesprek en over uw verzoek.

    We hebben de situatie nu helder en we hebben elkaar kunnen vinden over bepaalde dingen, waar ik in deze tekst verder niet op in ga. Ik heb de opzegging verwerkt en als het goed is, heeft u al een bevestiging in uw mailbox(kan ook in de spambox belanden).

    Via deze weg bedank ik u ook voor het prettige gesprek, ondanks de frustraties.
    Ook bedank ik u voor uw 5-jarige lidmaatschap en wens u veel plezier met de nieuwe aansluiting!

    Met vriendelijke groet,

    Ertugrul
    Webcareteam Canal Digitaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Opneem Arie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen 10 minuten werd ik gebeld. De opzegging werd direct afgehandeld. Blijft het feit dat Canal Digitaal wel een gesprek mag opnemen en ik als consument mag dat niet. Dat blijft een Vreemd verhaal.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen