Opgelost door CanalDigitaal: moe zijn van CD

rss

Mensen ga niet naar CD voor intn, bellen en tv. Febr lid, allerlei problemen. Na vele tel, bieden ze mij het “all-in one” pakket aan, van Online.Ze regelen de zaken voor mij.Krijg op 21 mei brief dat alles is geregeld. Van Online email op 30 mei.Dat ik ZSM overgezet wordt. Vervolgens maar wachten en bellen. Ondertussen abonn 10x opgezegd. 2 aug zelf Online gebeld. Er werd belooft dat ik zsm “all-in one” zou krijgen. Ja hoor, op 14 aug “all-in one” bij Online. Bij CD afgesloten, omdat ik de laatste rek terug had gevorderd. Slecht Abonn, GEEN GELD.Nu vele tel, emails (ongelezen retour ), brieven en klachten verder. Boete van 350 euro. binnen het jaar bij hen wegga.En rekeningen tot okt. (was afgesloten) Tel is mij verteld, dat het ook in de pc stond. ( DOOR Steef intnenbel )Dat ik per 14 aug abonn bij Online had lopen, en dus geen lid meer was bij CD.Via de KLACHTEN hier, dat ik nog steeds lid bij CD ben. Bewaar alle EMAILS, BRIEVEN (kopieen) en neem TEL gesprekken op.

CanalDigitaal
    Beste, Wij hebben uw klacht via een ander forum in behandeling genomen en u vandaag per email gecontacteerd. Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
    rss
    ZOUDEN JULLIE DAN MIJN ANDERE BRIEVEN, EMAILS EN TELEFOONTJES OOK EVEN NA WILLEN GAAN. EN DAAR EVEN DUIDELIJK NA WILLEN KIJKEN. WEGENS OPZEGGING EN ONLINE.NL ABONN. DAN WORDEN DE KOSTEN DIE IK NOG MOET BETALEN OOK LAGER. IK HEB EERDER GEZEGD ''WIL WEL BETALEN, MAAR DAN ALLEEN DE KOSTEN DIE IK GEMAAKT HEB. MET AFTREK VAN DE 0900 NR'S DIE IK TOEGEZEGD HEB GEKREGEN 2X . EN VERGOEDING VAN MAANDEN LANG SLECHT /GEEN ONTVANGST.
    CanalDigitaal
    Beste,
    Het webcareteam kan alleen vragen behandelen die gepost worden op het internet. Als u per post brieven heeft toegezonden en e-mails heeft gestuurd naar de klantenservice dan kunnen wij deze helaas niet behandelen.
    Wilt u daar graag antwoord op dan willen wij u verzoeken om met hun contact op te nemen. Dit kan ook via het klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (€1,- per gesprek + gesprekskosten).Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
    super slecht
    rss
    zaak gewonnen Lindorff heeft het afgesloten

rss

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?