Opgelost door CanalDigitaal: Na meerdere malen verkeerde uitleg waardoor ik het nog niet begreep gewoon de hoorn erop.

Op 04-07-2014 heb ik een brief gekregen van Canal Digitaal:
Uw abonnement is per 30-04-14 opgezegd. Door een fout in de administratie is echter de opzegging niet goed verwerkt.
Wij hebben het door u betaalde abonnementsgeld gecrediteerd. Hierdoor heeft u nu een tegoed van €89,90. Dit bedrag wordt binnen enkele weken op uw rekening gestort.
Inmiddels is het 01-10-14 en verwacht ik toch dat dit gelukt moet zijn, dus ik bel hier achteraan.
Hierna krijg ik te horen dat ik nog in het achter stond met betalingen voor een familie pakket en dat dit nog niet verwerkt was, pas sinds gisteren wel verwerkt en dat ik nou nog maar €67.35 krijg binnen nu & 6 weken. (dan zijn we inmiddels 24 weken verder)
Ik moest namelijk nog iets betalen uit augustus?
Na meerdere malen vragen waar die €67,35 ineens vandaan kwam en waarom ik over augustus nog iets moet betalen terwijl het abonnement al per 30-04-14 was opgezegd werd de verbinding van Canal Digitaal's kant verbroken, onbeschoft!

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn geld terug, het is niet mijn probleem dat de administratie niet zorgvuldig gedaan word
Ook wil ik graag een duidelijke verklaring waar jullie die €67,35 ineens vandaan halen. terwijl in de brief stond €89,90. (dit is een maand minder geld dat snap ik al) maar feit is dat ik in januari al voor 30-04-14 heb opgezegd en hier ook een bevestiging van heb gekregen. Dus de maand opzegtermijn waar mevrouw aan de telefoon het over had dat dit in augustus betaald had moeten worden (??!!) was niet eens van toepassing want daar zat ik ruim voor. (vervolgens werd het een familiepakket en een extra kaart waar ik niet voor betaald had. Heel raar en vaag allemaal)
En toen ik hier vragen over ging stellen werd de verbinding plots verbroken
Ik heb in januari, februari, maart, mei 2x en Juni 2014 mijn abonnementsgeld van €22,45 betaald.
Verder wil ik gewoon een excuses voor de onbeschofte manier waarop ik behandeld ben door zomaar de hoorn erop te gooien.

CanalDigitaal
    Beste, Wij gaan betreffende afdeling om uitleg vragen. Zodra wij terugkoppeling ontvangen, berichten wij u opnieuw.Met vriendelijke groet,
    CanalDigitaal
    Beste, Wij hebben het voor u uitgezocht. Bij de verwerking van uw opzegging met terugwerkende kracht is een periode gecrediteerd van 01-05-2014 t/m 31-08-2014. Dit terwijl augustus nooit bij u in rekening is gebracht. De creditering is dus fout gegaan. Om deze fout te herstellen hebben ze de creditering aangepast naar de juiste periode, namelijk 01-05-2014 t/m 31-07-2014. U heeft namelijk tot 31-07-2014 betaald. Het is dus niet zo dat u augustus nog moet betalen, u krijgt alleen geen abonnementsgelden terug van de maand augustus omdat deze nooit zijn betaald. Wij hopen u bij dezen voldoende te hebben geinformeerd en bieden onze excuses aan voor de onstane verwarring. Met vriendelijke groet,
    Nadientje
    Dankuwel, nou snap ik het tenminste. Hoe lang duurt het voor mijn geld op mijn rekening komt te staan? Groet
    Beste, Dit duurt normaliter 4 tot 6 weken. Met vriendelijke groet,
    Nadientje
    Nog als laatste tip, doe echt wat aan de klantvriendelijkheid van uw telefoonpanel.. Zowel naar bestaande klanten als ex klanten toe.Verder bedankt

Nadientje

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?