Opgelost door CanalDigitaal: Niet als klant behandeld

Nico

Rond 20 /3 canal digitaal gebeld daar mijn abonnement waar ik in de winter gebruik van maak eind april afliep en ik wilde graag bespreken wat de beste optie was. (had het abonnement weer nodig in october)
Op 23/3 offerte ontvangen voor totaal pakket.
Men zou mij binnen paar dagen terug bellen. (helaas)
Op 6/4 mail gestuurd met de vraag wanneer terug bellen (helaas)
Rond 19/4 zelf weer gebeld en uitgelegd dat ik niet in kon gaan op de aanbieding aangezien het klachten regende en dat de consumentenbond dit zeker niet zou aanbevelen. Ook gemeld dat er in de aanbieding enkele toezeggingen waren gedaan en dat inmiddels de abonnementsprijs flink was verhoogd. In goed overleg besloten om het contract te beëindigen (rond 20/4) en eind september weer opnieuw klant te worden. De automatische incasso stond gereed en kon mogelijk niet meer onderschept kon worden.
Op 21/4 per post een brief met einde abonnement op 20/5
25/4 gebeld, men melde mij dat dit keurig volgens de regels was

Ik wil als klant behandeld worden en zeker geen extra kosten betalen die buiten mijn schuld tot stand zijn gekomen

CanalDigitaal
    Geachte heer Hulshof,

U geeft aan niet als klant behandeld te worden. Dat is zeker niet onze bedoeling. Onze excuses hiervoor.

U stelt daarnaast dat u het oneens bent met de maand opzegtermijn. Echter, het wordt ons niet duidelijk uit uw omschrijving waarom u hier op protesteert. Is er een aanleiding die een verkorte standaard opzegtermijn zou dienen op te leveren?

Wellicht kunt u ons hier nog duidelijkheid over verschaffen.

In afwachting van uw reactie.

Robbert
    Webcare CanalDigitaal
    Nico
    Ik ben het wel eens met 1 maand opzegtermijn.....!
    Helaas is door toedoen van canaldigitaal deze termijn overschreden.
    Als Canaaldigitaal zich aan hun afspraak had gehouden omtrent het terugbellen had er nooit een overschrijding plaats gevonden.
    (het 2 jarige contract liep eind april af)
    Medio maart gebeld om op te zeggen!
    Op verzoek van Canaaldigitaal is er een aanbod gedaan met de toezegging dat men na enkele dagen zou bellen..helaas dit is nooit gebeurt en heb ik zelf gebeld.
    CanalDigitaal
    Geachte heer Hulshof,

Het is voor ons nu duidelijk dat u teruggebeld zou worden voor het aanbod wat u van ons had ontvangen. Dit is klaarblijkelijk niet gebeurd, onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben nu voor u met terugwerkende kracht de opzegging in het systeem verwerkt. Dit betekent dat uw abonnement met terugwerkende kracht per 23-04-2016 is opgezegd en u vanaf die datum geen kosten meer hoeft te betalen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alexander L
    Webcare CanalDigitaal
    Eind goed al goed.
    Jammer dat dit resultaat niet is behaald in het laatste telefoongesprek.
    Hier was helaas dus een klacht voor nodig.

Nico

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?