Klacht CanalDigitaal: Niet leveren van dienst, en niet met enige oplossing komen.

Jsr

Afgelopen oktober heb ik een internet abonnement afgesloten bij canal digital voor 15,00 euro p/m. Sinds het begin van het abonnement heb ik nooit enige werkend beeld gehad. Na eenmaal gebeld te hebben over deze probleem heeft de klantenservice mij een duidelijke belofte gedaan: Wij gaan uitzoeken wat het probleem is en u ontvangt hier deze week nog bericht over. Hier op heb ik nooit meer een reactie over ontvangen. Zelf ben ik niet in staat geweest om de afgelopen maanden contact op te nemen met canal digitaal. Het abonnement is dan wel doorgegaan zonder dat het abonnement ooit gewerkt heeft. Nu is het zo dat ik absoluut niet verwacht dat ik al mijn geld terug krijg. Maar canal digitaal wilde absoluut niet kijken naar een enige vorm van oplossing. Op het moment dat ik mijn contract had opgezegd kon er ineens wel gekeken worden naar een oplossing, maar omdat ik al had opgezegd konden/wilden ze niks meer voor me doen.

En zou prettig zijn als er een enige manier wederzijdse communicatie is om tot een oplossing te komen. Maar op dit moment word er niet met respect gecommuniceerd.

CanalDigitaal
    Beste heer/mevrouw Rademaker,

Erg vervelend dat u de app nooit aan de praat heeft kunnen krijgen en dat er toentertijd geen contact met u is opgenomen.
    Wat ik voor u wil doen is de maand opzegtermijn wegstrepen. Ik zeg het abonnement per direct voor u op omdat u er geen gebruik van kan maken.

Ik hoop dat wij u ondanks de slechte ervaring toch weer een keer terug zien bij ons. We kunnen dan altijd met u een doorloop doen bij de apparatuur en aan de slag gaan om het aan de praat te krijgen!

Ik verneem het graag als wij u weer mogen aansluiten en met u een test mogen doen bij de apparatuur! Voor nu zeg ik uw abonnement per direct op.

Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?