Klacht CanalDigitaal: Niet na komen van vastgestelde afspraak

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 310400
Gebruiker
Schallies
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Van CanalDigitaal een aanbieding gekregen in december.
Als ik een 2 jarig contract af zou sluiten zou ik een jaar lang tv kijken voor 9,95.ipv 22,95.
Er word nog steeds 22,95 van mijn rekening gehouden.
Na verschillende keren gebeld te hebben zou het aangepast worden.
deze week weer gebeld en nu geven ze aan dat ze dat aanbod nooit hadden mogen geven en dit ook niet aan kunnen bieden.
Ik heb een bevestigings mail voor het aanbod van 9,95.

De oplossing

Een jaar lang tv kijken voor 9,95 zoals in de bevestigings mail staat

2 reacties

  1. Auteur
    Schallies
    Datum
    Hallo Adrian,
    De aanbieding is mij in december 2017 al aangeboden.
    Ik heb de bevestiging op 27 dec gekregen.
    Vanaf febr al aan het bellen en telkens eerd er beloofd dat het omgezet zou worden.
    Totdat er vorige week gezegd werd dat ik geen recht had op deze actie!
    Zou telkens terug gebeld worden maar dat gebeurd nooit!
    Fijn dat het nu wel geregeld kan worden en maak ik graag gebruik van jullie actie !
    Met vr gr Mieke Schallies
  2. Auteur
    Schallies
    Datum
    Hierbij de mail!
    Waar opstaat verlenging! I.p.v. nieuw abonnement !
    En de datum 27-12-2017

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schallies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen