Opgelost door CanalDigitaal: niet nakomen beloftes

P.H. Bunschoten

Eerste telefoongesprek om abonnement op te zeggen:
Ik kreeg een beter aanbod, zou zelfde zenders kunnen zien als bij digitene en ik kreeg gratis een hd ontvanger en een duo lnb. Abonnementsgeld zou zelfs lager zijn.
Helaas kun je BBC1 en 2 niet ontvangen met een duo lnb, dus na telefonisch contact zouden ze een triple lnb toesturen. Kreeg 2e hd ontvanger die ik geweigerd heb te ontvangen. Uiteindelijk triple lnb ontvangen.
Maandelijks wordt nu 17,95 euro i.p.v. 12,95 euro afgeschreven, terwijl ik niet meer zou gaan betalen.
Na verschillende telefoontjes en een aangetekend schrijven geen enkele reactie.
Aangetekend schrijven is van 10 februari, het is inmiddels 21 maart.
Laatste brief die ik ontvangen heb ik is van 03.12.13 met de mededeling dat ik naar het basispakket blijf kijken. Er wordt geen bedrag genoemd wat het abonnement gaat kosten. De datum met ingang van wanneer het abonnement gaat lopen is niet ingevuld.

Verlaging van het abonnement van 17,95 euro per maand naar 12,95 euro per maand. (het oorspronkelijke bedrag). Restitutie van het te veel betaalde sinds december 2013.

CanalDigitaal
    Geachte heer / mevrouw,
    Erg vervelend om te lezen dat de maandelijkse incasso niet overeenkomt met wat is afgesproken.
    We hebben in het systeem gekeken en zien inderdaad dat u bent geabonneerd op het BasisHD-pakket van €17,95.
    Wij hebben vervolgens het gesprek waarin eea word afgesproken nageluisterd en hieruit blijkt dat er inderdaad alleen een Basis-pakket is afgesproken van €12,95 per maand.
    Om die reden hebben wij dit per direct teruggezet en de teveel in rekening gebrachte abonnementsgelden gecrediteerd.
    Het tegoed zal worden verrekend met de komende maanden.
    Onze excuses voor het ongemak welke is ontstaan.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
    P.H. Bunschoten
    prima oplossing, jammer dat er niet eerder gereageerd is op telefoontjes en aangetekende brief.

P.H. Bunschoten

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?