Klacht CanalDigitaal: Onbereikbaar voor nieuwe abonnees.

Huub Kuijpers

Sinds een week probeer ik me te abonneren op de door de Consumentenbond technisch geprezen Canal Digitaal (CD). Per email staakt ("Error") de bereikbaarheid zodra je wilt gaan betalen. Per telefoon heb ik in de loop van deze week acht (!) maal gedurende ieder een kwartier geprobeerd me te abonneren. Echter, na iedere aanmelding blijken alle gegevens gewist te zijn en worden installatie-afspraken dien ten gevolge NIET nagekomen. Ik heb het idee een hele week met CD te zijn bezig geweest. Zonder resultaat.

Ik plaats van de consument met CD-computerproblemen op te schepen, zou CD dat zelf op zich kunnen nemen. Nu laat CD nieuwe abonnees in de kou staan. Een simpele tijdelijke electronische bypass lost dit op.

CanalDigitaal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Huub Kuijpers
    Naveel gebel en gemail eindelijk via een heel ingewikkeld systeem het recht verworven de nabetaling op de jaarnota in drie termijnen te betalen waarvan één termijn reeds voldaan.
    Mij is overigens ook beloofd met nieuwe gunstige tarieven te komen maar daar heb ik tot op heden niets vernomen.
    Huub Kuijpers
    Canal Digital heeft een buitengewoon slechte ontvangst van HD-programma's indien het regent. Daar zou iets aan gedaan worden maar die belofte is loos geweest; tot op heden niets vernomen van CD.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?