Klacht CanalDigitaal: Ondanks bevestiging contractbeëindiging toch nog aanmaningen....

Klachtnummer
# 152657
Gebruiker
Ezzemmouri
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben momenteel al meer dan een halfjaar bezig om van mijn Canal digitaal abonnement af te komen maar dat lukt niet echt ondanks herhaaldelijke toezeggingen van Canaldigitaal en zelfs schriftelijke bevestiging van het einde van de contractdatum.

In de zomer van 2015 heb ik zelfs 45 euro aanmaningskostrn betaald om er van af te zijn maar dat heeft niet geholpen. Ik ben ten einde raad. De klantenservice hangt gewoon op als ik netjes probeer uit te leggen wat het probleem is.

De oplossing

-Contract beëindigen
-geen smartcards meer toesturen
-alle rekeningen laten vallen

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Ezzemmouri,

    Het lijkt erop dat de herinnering de opzegging heeft gekruist. In ons systeem staat er geen bedrag open en is de opzegging afgerond. In tegenstelling tot de berichtgeving van 27 januari is alles hierbij opgezegd en zijn de rekeningen gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Omid
    Webcare CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen