Klacht CanalDigitaal: Ondertiteling werkt niet bij programma gemist.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 525090
Gebruiker
Disco%#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De ondertiteling bij programma gemist en bij het opnemen werkt niet (bij alle zenders). Dit al ruim vier weken geleden gemeld. Geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Bericht geven of aan dit probleem gewerkt wordt. Hij lijkt mij toch normaal dat als je een programma terug kijkt de ondertiteling aan kan zetten.

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer J. van de Klomp,

    Ik had gehoopt om uw klantgegevens er even bij te kunnen pakken om dit voor u uit te zoeken, maar helaas kan ik geen registratie terugvinden in ons systeem op het opgegeven adres.

    Is het mogelijk dat het abonnement op een ander adres is geregistreerd? Of maakt u misschien gebruik van interactieve televisie van Canal Digitaal via uw internetprovider? In dit geval wil ik u namelijk adviseren contact op te nemen met uw internetprovider.

    Vriendelijke groeten,

    Mark
    Webcareteam Canal Digitaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Disco%#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vier weken geleden contact mee opgenomen. Ze zouden het doorgeven maar geen reactie meer gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen