Klacht CanalDigitaal: Ongevraagde Pakket wijziging

kareldaniel120

Ik heb sinds 2013 een SD-contract bij Canal Digital.
Plotseling wordt de prijs van € 12,95 verhoogd naar € 15,95.
Dit is vanwege de pakketwijziging naar Basis HD Light, waar ik niet om gevraagd heb en ook geen wijzigingsvoorstel voor ontvangen heb.
Ik maak maar 15 wkn/jr in Spanje gebruik van Canal Digital, dus wordt mij dit te duur.
Thuis in Nederland kan ik op mijn appartement Canal Digital niet ontvangen en heb daarom een Intra aktief abonnement bij Telfort.
Ik wens geen €15,95 /mnd een heel jaar lang te betalen voor 15 weken tv in Spanje.
Mijn abonneenummer bij Canal Digital is 84735107

Of een winter pakket van oktober tm maart, zodat ik 6 maanden/jaar betaal voor de periodes die ik in Spanje verblijf.
Als dit niet mogelijk is, dan wens ik onmiddellijke beeindiging van dit contract.

CanalDigitaal
    Beste, Deze wijziging is november j.l. doorgevoerd. Vanaf juli zijn er brieven en emails naar onze abonnees verstuurd om hen tijdig te informeren over deze wijziging en ruime tijd de kans te geven om eventueel het abonnement te wijziging/beëindigen. In dit geval adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice, wellicht kunnen zij nog niets voor u doen. Onze klantenservice is te bereiken op 0900-9323 van 09:00 tot 21:00 op werkdagen en zaterdag. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
    kareldaniel120
    Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van Canal Digitaal Hr. Bart van Leeuwen, op 0900-9323 tegen een prijs van 1 euro per gesprek om te horen dat hij niets voor mij kan doen.
    Waarom moet ik dan contact opnemen? Ze zouden een oplossing voor mij hebben. Nu kost het nog eens extra geld zonder resultaat.
    CanalDigitaal
    Beste,
    Onze klantenservice kan in sommige gevallen een aanbieding te doen om het leed te verzachten. Helaas bent u er niet uitgekomen en dat is spijtig om te lezen.
    Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
    kareldaniel120
    Ik heb geen enkel voorstel van Canal Digitaal ontvangen!!!!!!!!
    Ik ben zeer ontevreden over hun manier van reageren.
    Men schrijft een voorstel te doen en dat ik moet bellen tegen de prijs van € 1,00

kareldaniel120

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?