Klacht CanalDigitaal: Onkunde op de administratie

content Niet opgelost
# 452034
FijnWerkenOpdeAdministratie

Opzeggen per 25-2, mail krijgen dat je per 25-4 van contract af bent, nabellen, wordt er aangegeven dat het een administratieve fout is, en dat je per 25-3 niet meer klant bent, toch in april voor zowel maart als april moeten betalen. Bellen, in de avond kunnen ze je niet helpen, je moet overdag bellen, in mei wordt incasso gedaan voor de maand mei, hierop reactie gestuurd per mail dat ze moeten stoppen en hun zaken op orde moeten krijgen, en nu incasso ingeschakeld. Canal bellen, die willen je niet meer helpen, Incasso wil niet luisteren naar je verhaal, eerst betalen. Het mooie van alles is dat ik via mijn internet provider Online, weer tv bij ze afneem :)

Excuses aanbieden voor de kostbare tijd die het mij gekost heeft om hierin te steken, en zorgen dat ik op een juiste manier te word wordt gestaan om iets te kunnen betalen.

CanalDigitaal
    Beste heer Ekel,

U geeft aan zich af te vragen waarom u naar het incassobureau bent doorgezet.
    Uw abonnement is opgezegd per 25 maart inderdaad. Echter heeft u hierbij de laatste incasso over de periode 1 t/m 25 maart 2020 meerdere malen geweigerd. Als dit wordt gedaan en de achterstand wordt maar niet betaald dan wordt u overgezet naar een incassobureau.

Hopelijk is zo de reden dat dit is gebeurd helder voor u.

Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

FijnWerkenOpdeAdministratie
Hoi Paul, Bedankt voor je reactie. Ik wil graag wel even benoemen, dat er 2 x geprobeerd is om een incasso te incasseren, de 1e was 30 euro, waavoor het 30 is geen idee.. en daarna hebben jullie voor de maand mei ook nog een incasso gestart. Vind u het dan gek dat als ik voor 1 maand moet betalen deze bedragen stoneer? Ik wil graag betalen voor het gene wat ik gebruikt heb, maar ik ga geen 3 maanden betalen.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?