Opgelost door CanalDigitaal: onmogelijk om geld terug te storten?!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59773
Gebruiker
Annelies
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Obnlangs heb ik van Canall Digitaal een reactie gehad op mijn schriftelijke klacht waarbij gemeld werd dat ik voor 45 Euro gecompenseerd zou worden omdat mijn klacht terecht was. Dit geld zou verrekend worden met mijn eerstvolgende abonnementskosten die echter pas begin 2015 zijn.
Hierover gebeld, ik krijg te horen dat dit geld niet teruggestort kan worden (waarom in vredesnaam niet, de fout ligt bij hun!) en dat het echt pas in 2015 terugkomt......ongelooflijk ik mag wel rente gaan rekenen!

Gewenste oplossing

Onmiddellijke terugstorting van de compensatie
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte mevrouw Kok, Normaliter worden dit soort bedragen altijd verrekend met een lopend abonnement. Omdat u voor uw abonnement jaarlijks betaald, begrijpen wij dat dit niet gewenst is. Wij zullen het bedrag van €45,00 op onze terugstortlijst plaatsen en u kunt deze binnen 4 tot 6 weken op uw rekening ontvangen. Hier gaat helaas wat langere tijd overheen. Wij hopen op uw begrip en willen onze excuses maken voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    Annelies
    Datum
    Blij dat nu eindelijk erkend wordt dat het te belachelijk voor woorden is dat ik tot 2015 zou moeten wachten op een compensatie die is toegekend vanwege eenopeenstapeling van fouten bij Canal Digitaal. Ik ga er vanuit dat het nu eindelijk geregeld wordt maar houd nog even een slag om de arm tot het geld daadwerkelijk teruggestort is. Overigens wel vreemd dat als ik een dergelijke klacht op internet plaats, ik eerder resultaat heb dan wanneer ik persoonlijk bel.......

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen