Klacht CanalDigitaal: onrechtmatig afsluiten internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 87113
Gebruiker
mireille_jh
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb moeten constateren dat op 4 december 2014 mijn internet weer eens is afgesloten door Canal Digitaal, er staat op dit moment 1 factuur open met als vervaldatum 1 december 2014, conform de algemene voorwaarden is Canal Digitaal gerechtigd af te sluiten indien een betaling niet als nog binnen 30 dagen na vervaldatum voldaan is, NA schriftelijke aankondiging. Canal Digitaal wil dat zijn klanten zich aan de Algemene voorwaarden houden, maar treden deze zelf met voeten met maar één doel, namelijk het stelen van hun klanten, door middel van het illegaal in rekening brengen van aflsuitkosten.

De oplossing

Ik verwacht dat mijn internetverbinding vandaag nog, 5 DECEMBER 2014, hersteld wordt en veerwacht compensatie voor het wederom niet leveren van diensten.

7 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    We zien dat u reeds telefonisch contact heeft gehad over deze vraag.
    Omdat u de nota's elke maand laat weigeren bij de bank willen wij u adviseren om na te gaan of het voor u niet handiger is om de automatische incasso stop te laten zetten en de betaalwijze aan te passen naar acceptgiro?
    Indien u dit wilt, horen wij dit graag zodat we u de bijbehorende papieren kunnen sturen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    mireille_jh
    Datum
    Ik ben het maar deels eens met de voorgestelde afhandeling, het weigeren van de automatische incasso is namelijk ingegeven door het feit dat het voor Canal Digitaal niet mogelijk is correcte facturen te verzenden en dat eigenlijk bewust doet om mensen af te kunnen sluiten en dan extra kosten in rekening te brengen, een creditfactuur voor deze illegaal in rekening gebrachte kosten en compensatie is op zijn plaats. Acceptgiro is wel akkoord.
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Wij zouden graag willen weten wat er dan precies verkeerd is aan de nota's die u worden gestuurd. Dan kunnen wij hiernaar kijken, uitzoeken en uitleg geven. Mochten ze inderdaad verkeerd zijn dan zullen we dit uiteraard aanpassen.Met vriendelijke groet.
    Webcare Team CanalDigitaal
  4. Auteur
    mireille_jh
    Datum
    Ga nu eens alle mail lezen, en uw boekhouding onder handen nemen, we zijn nu al 2 jaar bezig en ik ga niet opnieuw jullie werk doen.
  5. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Graag ontvangen wij via deze weg kort en bondig de informatie die we u verzoeken. Het webcareteam staat los van de telefonische klantenservice en de backoffice (die de poststukken behandeld), we hebben dan ook niet eerder deze informatie ontvangen en om die reden willen we dit graag weten, zodat we u alsnog van dienst kunnen zijn.
    We horen graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  6. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Helaas hebben we via deze weg geen reactie meer van u mogen ontvangen om die reden sluiten we deze klacht.
    Mocht u toch contact willen dan kunt u altijd bellen met de telefonische klantenservice via 0900-9323 (€1,- per gesprek + gesprekskosten).Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  7. Auteur
    mireille_jh
    Datum
    Het is een gotspe dat Canal Digitaal weigert de gevoerde correspondentie in te zien en dan een klacht af te handelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mireille_jh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen