Klacht CanalDigitaal: Onterechte afschrijving wegens overlijden wordt niet teruggestort

Klachtnummer
# 631882
Gebruiker
Danny1952!
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Sinds juli ben ik al aan het mailenom de teveel afgeschreven betaling wegens overlijden in februari terug te krijgen:
26 juli wordt via chat gezegd dat ik een nieuwe machtiging moet invullen.
28 juli antwoord Wies; nieuwe machtiging is niet nodig zal mijn rekeningnr. doorgeven aan financiele administratie
2 aug. antwoord Eveline; terugbetaling zal binnen 4-6 weken plaatvinden.
12 aug. antwoord Joey; betaling staat klaar en zal zal rond de 25e gestort worden.
27 sept. antwoord Mees; rekeningnummer klopte niet maar het zal nu in orde komen
11 okt. antwoord Lieke; betaling staat uiterlijk binnen 6 weken op mijn rekening.
10 nov. antwoord Bernd dat het bedrag van 67,99 binnen 2 weken op mijn rekening staat.
24 nov. nog niets ontvangen

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrag waar wij recht op hebben eindelijk wordt teruggestort

11 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Meneer/Mevrouw Bakker,

    wat ontzettend vervelend om te horen dat dit nog niet is opgelost!

    Naar aanleiding van uw klacht heb ik een aantal zaken uitgezocht en ben helaas tot de volgende conclusie gekomen:

    De informatie die u steeds heeft ontvangen was correct maar omdat er in het systeem in eerste instantie een verkeerd rekeningnummer stond, en vervolgens helemaal geen rekeningnummer meer, is er het een en ander mis gegaan.

    Het juiste rekeningnummer is uit de chat geschiedenis gehaald en onmiddellijk toegevoegd aan de klantgegevens in ons systeem.
    Op dit moment ligt er bij het hoofdkantoor een verzoek om de terugbetaling met de nodige urgentie te behandelen om te zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
    Zodra ik hier meer over weet, laat ik dit natuurlijk weten.

    Alsnog onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mariandel, Webcareteam Canal Digitaal
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Danny1952!
    Datum
    Dit is een eindelijk een duidelijk antwoord. Ik wacht de verdere afronding van mijn klacht af.
  4. Auteur
    Danny1952!
    Datum
    Ik kreeg bericht dat mijn klacht binnen enkele dagen wordt gesloten. Vandaar een nieuwe reaktie want ik heb het geld nog steeds niet ontvangen en zo lang ik het geld niet heb ontvangen beschouw ik mijn klacht natuurlijk niet als opgelost!!
  5. Auteur
    Danny1952!
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen!
  6. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Goedemiddag meneer/mevrouw Bakker,

    Hartelijk dank voor uw geduld!

    Ik begrijp dat het langer duurt dan verwacht, maar in ons systeem zie ik op dit moment wel een bedrag staan om terug te storten en gelukkig ook naar het juiste rekeningnummer.

    Ik heb geen zicht in de administratieve afwikkeling ervan, maar ga er vanuit dat het zeker voor het einde van deze maand afgehandeld moet zijn.

    Om u te bedankt voor uw geduld, heb ik ervoor gezorgd dat er een aardigheidje naar uw adres wordt gestuurd. Hopelijk brengt dit weer een glimlach op uw gezicht.

    Ik wens u voor nu nog een hele fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Mariandel, Webcare Team Canal Digitaal
  7. Auteur
    Danny1952!
    Datum
    Mariandel, dank voor jouw aardige reactie. Ik moet inderdaad wel veel geduld hebben want einde van de maand is op 5 december nog ver weg. Ik blijf het dus maar weer afwachten. Ik moet helaas wel constateren dat jouw verzoek aan de administratie blijkbaar niet met de nodige urgentie is verwerkt!
  8. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Goedemiddag meneer/mevrouw Bakker,

    Bedankt voor jouw reactie.

    Ik begrijp dat jouw geduld behoorlijk op de proef wordt gesteld.

    We gaan ervan uit dat de terugstorting einde van deze maand zal plaatsvinden.

    Fijne dag gewenst
  9. Auteur
    Danny1952!
    Datum
    Het is leuk dat Mariandel in haar reactie aangeeft mij een aardigheidje toe te sturen maar beschikken jullie wel over mijn adres? Immers mijn broer was klant bij jullie.
  10. Auteur
    Danny1952!
    Datum
    Bedankt voor de bloemen. Mijn adres was dus wel bekend. Waardeer ik zeer!
  11. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond mevrouw Bakker.

    Bedankt voor jouw bericht.

    We hebben elkaar eerder deze avond telefonisch gesproken. Fijn dat het bloemetje op de goede plek terecht is gekomen. Zoals aangegeven zullen we einde van deze maand het restant terugstorten. Daarmee is verder alles afgedaan.

    Fijne avond.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen