Opgelost door CanalDigitaal: Onterechte incasso.
Details
Klacht
Heb afgelopen november mijn abonnement opgezegd. Had 1 maand opzegtermijn , abonnement stopte zodoende per 19 december voor de extra kaart en , door een fout bij CD , de hoofdkaart per 26 december . Heeft mij € 2,44 gekost .Ben in bezit van de schriftelijke bevestiging van CD van mijn opzegging .
In plaats van dat ik de laatste week december mijn betaalde geld terugkrijg, gaat CanalDigitaal doodleuk door met incasseren voor de maand januari .
Hierbij het verzoek het bedrag voor de laatste week december en de maand januari terug te storten .
Gewenste oplossing
Graag geincasseerd bedrag van laatste week december en maand januari ( incasso 159731314 ) en telefoonkosten ( € 2,44 ) terug storten .- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.