Klacht CanalDigitaal: op 3-6 bestelling gedaan betaald, geannulleerd en tot op heden nog geen geld retour!!!

Anoniem

Gekocht op 3-6 via de website een antenneschotel. Dinsdag 5-6 gebeld wanneer deze geleverd wordt, "is onderweg, waarschijnlijk vrijdag". Niet geleverd. Gebeld, wordt uiterlijk 9-6 geleverd. Niet geleverd. Gebeld, wat blijkt, bestelling staat nog in het magazijn! Waarom vertelt men eerst dat de bestelling onderweg is? Bestelling direkt geannuleerd, omdat wij zondag 10-6 op vakantie gingen. Na onze vakantie zien wij in de mail een bevestiging van de annulering dat was op 14-6. Op onze rekening echter nog geen terugstorting van ruim 200,00 euro. Gebeld op 25-6, ja terugstorting duurt zeker nog 14 dagen. Tot onze stomme verbazing krijgen wij op 5-7 een bevestiging van de bestelling dat deze onderweg is en welkom als abonnee!. Ben geen abonnee en wij zullen dat na dezse kwestie ook nooit worden. Weer gebeld, nee uw geld krijgt u pas terug als u uw bestelling weigert bij tnt post...., terwijl wij notabene op 14-6 een bevestiging hebben gehad van de annulering! Moeten ons houden aan procedures, maar van deze procedures kan je toch afwijken? Ik heb niet gevraagd om een zending. Het is de fout van Canal Digitaal dat de administratie daar een rotzooi is, daar zijn wij dus de dupe. Inmiddels is het 26 juli! en nog steeds geen geld.... Wij hebben alle begrip getoond dat ons geld na ongeveer 14 dagebn (nà de eerste annulering) teruggestort zou worden, maar dit slaat alles...

geld retour op redelijke termijn. Dit moet toch te realiseren binnen 5 werkdagen.

CanalDigitaal is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?