Opgelost door CanalDigitaal: Opgezegde abonnement????????????

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57235
Gebruiker
Galenus
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Gelukkig heb ik de map teruggevonden met een door Canal Digitaal verstuurde brief d.d. 12/8/2013 met referentie OP01-OPZAL waarin vermeld staat de bevestiging van mijn opzegging!: Wij hebben uw verzoek om uw huidige abonnement op te zeggen verwerkt en het abonnement volledig beëindigd. Ook na uw opzegging kunt u blijven kijken naar de zenders Nederland 1, 2 en 3. Deze service is geheel gratis. uw opzegging gaat in op 09/09/2013. tot die datum kunt blijven kijken naar uw huidige zenderpakket. Het is mogelijk dat de opzegging en de nota van de maand waarin deze wordt doorgevoerd elkaar kruisen. Eventueel teveel in rekening gebrachte abonnementskosten worden verrekend of teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Tip: bewaar uw smartcard! Uw smartcard vertegenwoordigt een waarde. besluit u in de toekomst om weer via Canal Digitaal televisie te kijken, dan kunt u eenvoudig opnieuw een abonnement afsluiten. Desondanks heeft de Klantenservice heeft maling aan mijn opzegging!

De oplossing

Mijn opzegging toegeven, geen dreig brief meer en geen declaraties die niet kloppen

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste meneer Galeno,
    Wij hebben uw klacht reeds beantwoord op facebook. Ook dit is geen goed bewijs. Wij willen u verzoeken om een kopie van de door u genoemde brief toe te sturen naar ons postadres. Wij adviseren u hierbij een begeleidend schrijven te voegen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    Galenus
    Datum
    Zoals ik in Facebook heb voorgesteld, kunt u een kopie ontvangen van de door Canal digitaal verzonden brief met de bevestiging van opzegging van 12/08/2013. De door Canal digitaal uit te voeren opzegging ging in op 09/09/2013. Deze brief is bewaard in de map Telfort, ook rondom die tijd opgezegd, daarom kon ik deze bevestiging van Canal Digitaal niet eerder als bewijs tonen!
    Deze meer dan vervelende situatie begint langzamerhand een kat en muis spel te worden. Nu ermee ophouden!!!.
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste meneer Galeno,We zien de kopie graag per post tegemoed. Mocht hieruit blijken dat inderdaad het abonnement eerder opgzegd had moeten zijn, dan zal die afdeling daarvoor zorgdragen.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  4. Auteur
    Galenus
    Datum
    Heden, 16-04-2014, heb ik een brief ontvangen van Cal Digitaal
    De tekst luidt als volgt:
    Geachte heer, mevrouw,
    Hierbij bedanken wij u voor uw recente brief.
    Wij hebben uw verzoek in behandeling genomen. Uit onze administratie blijkt dat de fout aan onze zijde ligt.
    We hebben deze fout hersteld in onze administratie.
    Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak en vertrouwen erop dat hiermee alles is afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Galenus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen