Klacht CanalDigitaal: Opzeggen canaldigital wegens verhuizen naar geen ontvangst gebied

dennis73

Ik wil mijn abonnement opzeggen wegens het verhuizen naar waar ontvangst niet mogelijk is .We hebben de schotel uitgeprobeerd op verschillende plaatsen Zelfs een boom gekapt helaas er is hier geen ontvangst mogelijk
Volgens canaldigital is opzeggen toch niet mogelijk ?
Bij afsluiten duidelijk gezegd dat mochten we verhuizen het geen probleem is om de schotel mee te nemen en of opzeggen wegens geen mogelijkheid tot ontvangst
Ook staat dit duidelijk vermeld op hun site
Klantenservice gebelt zeer onaardig en geen duidelijke informatie botweg alleen herhalen "u moet nog een jaar betalen of abonnement over laten nemen geen uitleg geen ruimte tot overleg
Ik wil tv kijken en wil er ook best voor betalen maar niet voor een service waar ik geen gebruik van kan maken !!!

Beeindiging abonnement

CanalDigitaal
    Geachte heer Norder,

U geeft aan geen ontvangst te kunnen krijgen op uw nieuwe aders. U wilt daarom opzeggen.

Het is spijtig te horen dat de service verlening u tot nu toe is tegengevallen. Onze excuses daarvoor.

Er lijkt ook een belangrijk stuk informatie in deze situatie te missen. Het is mogelijk een contract voortijdig te beëindigen wanneer sprake is van overmacht. Indien ontvangst op uw adres niet mogelijk is, is er uiteraard sprake van overmacht.

Belangrijk in deze is dat gebruik gemaakt wordt van de verhuisservice. Een monteur van CanalDigitaal dient te constateren dat levering op uw adres niet mogelijk is. Daarmee zal dan het abonnement worden beëindigd, ondanks het bestaan van een nog lopende minimum contracttermijn.

De verhuisservice vraagt u aan via uw Mijn CanalDigitaal omgeving. Mocht u hierbij hulp nodig hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze service afdeling op 0900-9323 (€1,- per gesprek, bereikbaar maandag tot en met zaterdag, van 9:00 tot 21:00).

Wij hopen u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

Robbert
    Webcare CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?