Klacht CanalDigitaal: Opzeggen en de ellende daarna.

BvRooijen

In augustus 2013 heb ik ons abonnement opgezegd, een 2 weken daarna ben ik gebeld door een medewerker met de vraag wat hiervan de rede is.
Ik heb gezegd dat we een andere manier van kijken hebben genomen en dat dit niet aan CD licht maar aan de problemen met onze schotel/installatie.
De medewerker bood mij 3 mnd gratis aan zodat ik me kon bedenken.
Ik heb hem aangegeven daar geen gebruik van te willen maken en zelfs mijn ontvangers te koop heb staan, hierop gaf hij aan dat hij de 3 mnd gratis kon laten staan zodat ik de kaart mogelijk kon overdragen aan de koper. Ik heb gezegd daar geen probleem mee te hebben maar dat ik wel definitief opzeg.
Wat schertst onze verbazing in januari wordt er gewoon weer geld van onze rekening afgeschreven na meermalen contact over en weer (via mail en telefoon) bleef CD gewoon afschrijven.
CD is meerdere malen hun afspraken niet nagekomen, bv met terug bellen.
Wij waren altijd tevreden over CD maar daar denken we nu echt anders over .

Graag willen wij een bericht van Canal Digitaal dat dit alles op een misverstand is gebaseerd en dat ons abonnement per 1 september 2013 is stop gezet.
En dat tevens CD dit regelt met Lindorff.
Tevens zal het CD sieren als ze klantvriendelijker reageren en gemaakte toezeggingen na komen.

CanalDigitaal
    Beste,U heeft inderdaad in augustus 2013 uw abonnement willen opzeggen. Hierbij is u een kortingsbedrag aangeboden zodat u de tijd kreeg om uw abonnement over te laten nemen. De voorwaarde hiervan was wel dat u dan weer terug diende te bellen als de verkoop/overname niet door ging, om de opzegging definitief te maken.
    Helaas heeft u dit toentertijd niet gedaan, waardoor het abonnement op de reguliere wijze is gecontinueerd.
    In juli 2014 is uw opzegging alsnog doorgekomen, waardoor uw abonnement Conform Algemene Voorwaarden is opgezegd met een maand opzegtermijn per 10-08-2014.Het abonnement kan helaas niet met terugwerkende kracht beeindigd worden.Inmiddels is uw dossier reeds uit handen gegeven aan het incassobureau Lindorff. Wij willen u verzoeken om voor verdere communicatie/correspondentie contact met hun op te nemen. U kunt Lindorff bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 20:00 via 088-1189900. We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
    BvRooijen
    Ik ben het met de reactie van CD NIET eens en heb Lindorff medegedeeld het uit handen te geven aan mijn rechtsbijstand verzekering. Ik verwacht van CD dat zij mij op 02-10-2014 of uiterlijk 03-10-2014 mij de volledige opname, waarin ik volgens CD een toezegging gedaan zal hebben, ten gehoren doen komen.
    Is dit op 04-10-2014 om 08.00u niet gebeurd dan ga ik er vanuit dat mijn abonnement is stop gezet op 10-09-2014.
    CanalDigitaal
    Beste,
    Wij kunnen u helaas niet van een ander antwoord voorzien als hierboven vermeld. De betreffende voicelog is beluisterd en op basis van deze uitslag hebben wij u geantwoord. Het spijt ons dat wij u niet verder van dienst kunnen zijn via deze weg. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
    BvRooijen
    Het is 'jammer' dat ik de dupe moet zijn van de slinkse verkoop technieken van CD.
    Ik ben ten goede van CD akkoord gegaan met een aanbieding om te proberen voor CD een klant te werven en NIET ten goede van mij zelf (ik heb er geen enkel voordeel aan).
    Ondanks dat ik heb aangegeven mijn abonnement absoluut te beëindigen!
    Komt nog bij dat CD op niet legale manier, zonder vooraf bekend making, gesprekken opneemt die NIET door de klant te beluisteren is. ZEER KLANT ONVRIENDELIJK!!

BvRooijen

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?