Opgelost door CanalDigitaal: opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113224
Gebruiker
Cagloo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb verschillende keren aangegeven dat ik mijn canaaldigitaal wil opzeggen, maar ze geven geen gehoor aan mijn emails.

Ik vind dit zeer vervelend. Ik wil zo snel mogelijk mijn canaaalditaal opzeggen. Als je belt ben je een uur aan de lijn. Ik wil jullie vriendelijk vragen om mijn canaaldigitaal op te zeggen.

De oplossing

Ik wil dat mijn abbonoment zo snel mogelijk wordt stop gezet. Het kost mijn handen vol geld. En jullie zijn slecht te bereiken. aan emails geven jullie geen gehoor.

3 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,

    Wat jammer om te lezen dat u uw abonnement wilt beëindigen!
    Wij zien in het systeem dat wij een opzegbrief van u hebben ontvangen. Deze wordt nog verwerkt en hier ontvangt binnenkort een bevestiging van.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Goedemorgen,

    Heeft u de bevestiging van uw opzegging al ontvangen? Deze is 11-6-2015 naar u verstuurd.

    Mocht u geen vragen of verzoeken meer hebben, wilt u dan zo vriendelijk zijn om uw klacht te sluiten en te beoordelen?

    Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  3. Auteur
    Cagloo
    Datum
    Het duurde ff maar het is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cagloo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?