Klacht CanalDigitaal: opzegging abonnement

Klachtnummer
# 21625
Gebruiker
inaatje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wil ons abonnement opzeggen krijg ik te horen dat alleen mijn man dat kan doen, nog nooit zulke onzin gehoord, maar kan nog steeds niet opzeggen terwijl ik al drie maanden kpn heb..
ook werd er nog even bij verteld dat zij veel goedkoper en sneller waren dan kpn, maar daar vroeg ik niet om

De oplossing

gewoon per mail of dat ik kan bellen voor opzegging abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CanalDigitaal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen