Opgelost door CanalDigitaal: Opzegging abonnement

Paul

ik heb het contract met canal digitaal opgezegd en nu is mij medegedeeld dat ik nog aan het contract vast zit tot en met 31/07/2017. Ze geven aan dat ze vorig jaar telefonisch contact hebben gehad en dat ik mondeling akkoord ben gegaan met een contract verlenging van 2 jaar. Dat kan ik mij niet exact herinneren maar het lijkt mij sterk omdat ik op dat moment wist dat er in onze buurt glasvezel werd aangelegd. Daar is een opname van maar deze mag ik niet beluisteren.

NB ik ben bijna 16 jaar lang een tevreden en betalende klant geweest en omdat er glasvezel wordt aangelegd wil ik het contract opzeggen.

Stopzetting contract per 1/5/2016

CanalDigitaal
    Geachte heer Schuurman,

Het is betreurenswaardig dat de beschreven situatie al geruime tijd onopgelost blijkt.

Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad, over de afwikkeling van de ingezonden klacht, die hierop betrekking heeft.
    Tijdens dit contact zijn we tot een oplossing gekomen, waarvan ik hoop dat het voor u een correcte afwikkeling betreft.

Ik zal zorg dragen voor een juist verloop van de gemaakte afspraken en hoop u naar tevredenheid te hebben geholpen.

Voor verdere vragen en/of opmerkingen hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Alexander
    Webcare CanalDigitaal
    Tevreden met de oplossing

Paul

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?