Opgelost door CanalDigitaal: Opzegging ontkend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 511323
Gebruiker
Marco#GLD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Schriftelijk opgezegd in oktober met ingang van 1 december (1 maand opzegtermijn). Ze melden dat ze niet meer af kunnen schrijven en ontkennen eerst, dat ik opgezegd zou hebben. Later beweert men dit op 10 december ontvangen te hebben. Men meent nog recht te hebben op twee maanden abonnementsgeld, terwijl ik hier vanaf november geen gebruik meer van maak. Ongehoord.

De oplossing

Per direct opgezegd en geen twee maandtermijnen meer hoeven betalen voor een niet afgenomen dienst.

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste Meneer Van der Kraan,

    Ik ben bang dat er iets is gegaan is en wij geen opzegging binnen hebben gekregen in Oktober.
    Maar uit coulance heb ik het abonnement met terugwerkende kracht opgezegd per 01-12-2020. Daarbij ook de kosten vanaf deze datum gecrediteerd.
    U hoeft dus niks meer te betalen aan ons en het abonnement is geheel beëindigt.

    Met vriendelijke groet,

    Joyce
    Webcareteam Canal Digitaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marco#GLD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het abonnement is opgezegd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen