Klacht CanalDigitaal: ordinaire prijsverhoging van meer dan 30%

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 305456
Gebruiker
gerard j
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoezo korting ? Wij moesten van u ons settop abonnement verplicht omzetten naar het duurdere Start pakket. Daarbij was helemaal geen sprake van korting, maar van een ordinaire verhoging van de abonnementsprijs. Daarbij kregen we dan extra zenders waar we helemaal niet op zaten te wachten.
Ik zie dit dan ook als een simpele prijsverhoging van maar liefst meer dan 30%. Onacceptabel in deze tijd.
Ik zal niet per direkt mijn abonnement opzeggen, maar zal wel mijn ongenoegen delen via de bekende internetfora en eens kijken wat de kabelaars mij kunnen aanbieden of wellicht een VPS abo zoeken en dan kijken via mijn computer en die aansluiten op mijn TV (dan heb ik ook ontvangst als er weer eens een onweersbui boven mij hangt).

Wellicht brengt dit u op andere gedachten, want ik denk dat ik niet de enige ben, die zo onaangenaam verrast is.

G.J. Kampert

De oplossing

handhaving huidige tarief met hoogstens verhoging volgens index

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kampert,

    Het pakket wat u momenteel van ons afneemt is een StartHD-pakket van € 17,45 per maand waar u als trouwe klant een korting op krijgt van € 7,45 per maand.

    Uiteraard omdat wij u waarderen als klant blijft deze korting actief alleen word deze korting wat minder. Wij doen ons best om zo veel mogelijk aan te bieden voor deze prijs. Zo kunt u bijvoorbeeld ook gebruik maken van onze TV app waarmee ook programma's terug te kijken zijn.

    Wij kunnen natuurlijk begrijpen dat dit geen fijne informatie is om te ontvangen, echter kunnen wij deze wijziging niet tegen houden.

    Wij hopen natuurlijk dat u overweegt bij ons te blijven.

    Met vriendelijke groet,

    Adrian
    Webcareteam Canal Digitaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gerard j
Datum
Uiteindelijke oplossing
standaard verhaal zonder feitelijke onderbouwing. overweeg nu een andere manier voor TV, bellen en internet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen