Klacht CanalDigitaal: Prijsverhoging van maar liefst 14,3%.

Klachtnummer
# 403316
Gebruiker
J.W. Claassen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heden een brief ontvangen, waarbij prijs van pakket omhooggaat van € 17,45. naar € 19,95. per maand. Een prijsverhoging van maar liefst 14,3%.
Als ik een schotel heb, dan heb ik dus geen alternatief. Of opzeggen, maar dan heb ik geen TV meer!
Kan ook niet in cloud opslaan, want daar is decoder niet geschikt voor. Maar dit wil ik ook niet, want ik kan zelf opnemen met mijn apparaat.

De oplossing

Prijsverhoging terugdraaien of naar redelijkheid verhogen (paar procent).

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Claassen.

    Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met een prijsverhoging.
    Deze nieuwe prijs kan ik niet voor u omlaag brengen.
    Ik wil u er wel op wijzen dat u alsnog een stuk minder betaalt dan mensen met het reguliere tarief. Zij betalen voor het BasisHD-pakket €24,95 per maand vanaf 1 januari.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen