Klacht CanalDigitaal: Programmagids laadt niet philips dsr8141 M7

Klachtnummer
# 150316
Gebruiker
Ik
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik blijf problemen houden met het laden van de programma gids, het laden duurt uren.
Apparaat staat altijd aan.
Opstarten opnieuw. Helpt niet.
Ik heb dit wel vaker gemeld al lang geleden, maar er is nooit een oplossing gekomen.
Ook op mijn samsung smartTV met kaart geeft het in mindere mate problemen

De oplossing

Dat het gewoon geladen wordt.
Het apparaat staat altijd aan!

3 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste heer Klein,

    U geeft aan dat u problemen heeft met het inladen van de elektronische programmagids.

    Als de elektronische programma gids langzaam inlaadt, dan kunt u dit proces versnellen doormiddel van de volgende handeling :

    1. Ga naar 14 “Info & Nieuws”
    2. Guide knop kiezen
    3. EPG scherm kort laten laden tot “40%” van de voortgangsbalk
    4. Pijl naar links voor exit
    5. Nu is de Gids geladen

    Op deze manier zal de gids weer goed werken.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Joey B.
    CanalDigitaal Webcare
  2. Auteur
    Ik
    Datum
    Ok , het gaat hier om de philips m7. (de beschrijving lijkt me eerder van toepassing op de samsung tv)
    De gids was al geladen, dus of het nu de oplossing is weet ik niet.
    Ik wacht het even af voor de komende weken.
    EPG dus altijd laden op kanaal 14 of maakt dat niet uit?
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Goedemorgen meneer Klein,

    Dit gaat om de M7 DSR 8141.
    Als u problemen heeft met de EPG laden, kunt u dat inderdaad het beste doen op kanaal 14, zoals beschreven door mijn collega.
    U kunt de instructies volgen zoals hierboven beschreven. Heeft u daarna nog problemen? Dan vernemen wij dit graag!

    Met vriendelijke groet,

    Paul

    Webcare CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?