Klacht CanalDigitaal: reageren niet op emails en brieven(klachten)

Klachtnummer
# 21396
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

zijn overeenkomst aangegaan betreffende internet en bellen heb in november 2012 brief gestuurd met opzegging geen antwoord ook niet op emails,spul werd toch geleverd het gaat mij hier te ver om het allemaal te beschrijven het is een heel lang verhaal geworden, en gaat nog verder een aanbod van 6 maanden gratis(internet en bellen ),nu blijkt dat we gewoon de gesprekskosten gewoon moeten betalen,hoezo wat gratis,kortom wij zijn C.D.meer als zat geen antwoorden de manier waar op ik te woord werd verstaan ben hier al me bezig november 2012,willen graag een oplossing en het liefst van internet en bellen af.,met groet Rik Ponsteen.

De oplossing

ontbinding overeenkomst

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CanalDigitaal is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen