Klacht CanalDigitaal: Recreatiepakket

Klachtnummer
# 28358
Gebruiker
ruimaarom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wat een rommel: driepoot bijna niet uit te klappen (kost 15 minuten), LNB kun je niet vastzetten (gaat bij een beetje wind draaien), door instabiliteit is NL 1, 2, 3, enz nauwelijks te ontvangen (1 dag windstil goed beeld, naarna blokjes of niks). Nu ontvang ik alleen NL 1, 2, en drie en niet RTL, SBS enz. Reset werk niet, heractiveren werkt niet.
gebeld, gemaild, evaluatieformuiulier ingevuld, terug gebeld door CD, klacht ingediend. Nu krijg ik nieuwe poot, nieuwe LNB en schotel. Ik ben benieuwd.
De hele set is overigens niet geschikt voor recreatie: lnb arm niet in te klappen, geen vleugelmoeren om snel schotel bij te stellen. gewoon niet geschikt om mee te camperen tenzij je een vaste plek hebt.

Gewenste oplossing

alles retour en geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CanalDigitaal is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen