Opgelost door CanalDigitaal: rekening voor vergeten facturatie extra zender pakket

drschipper

Sinds 2008 ben ik klant bij canaldigitaal. Ik heb als kennismaking meegedaan aan de actie om de eerste 3 maanden gratis film 1 en sport 1 te kijken. Dit heb ik door laten lopen maar nu ik op de kleintjes wilde letten heb ik dit opgezegd. 2 weken na deze opzegging heb ik een telefoontje gehad dat canaldigitaal vergeten is mij maandelijks te factureren voor dit extra zenderpakket. Nu sturen ze mij een rekening van €1300 voor de vergeten facturatie vanaf 2008 van dit extra zender pakket.

Dat canaldigitaal de fout bij hun zoekt en niet bij mij. Ik ben niet van plan om deze €1300 te betalen. Als ik had gezien dat er meer werd afgeschreven had ik dit veel eerder opgezegd want €30 per maand vind ik teveel voor tv kijken. Ik maakte bijna nooit gebruik van deze extra zenders maar omdat het niet zoveel koste heb ik dit door laten lopen.

CanalDigitaal
    Beste,Wat ontzettend vervelend om te lezen! Wij zullen dit voor u uitzoeken en de vraag neerleggen bij onze financiele afdeling. Zodra wij meer weten, houden wij u op de hoogte.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
    CanalDigitaal
    Beste,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over uw klacht. Zoals vermeld is het bedrag kwijtgescholden en hoeft u deze niet te voldoen. Onze oprechte excuses voor het ongemak door een fout van onze kant! Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
    drschipper
    Het is een keurige oplossing! Ik heb er wel een weekendje slecht van geslapen maar het is uiteindelijk keurig opgelost!

drschipper

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?