Opgelost door CanalDigitaal: rekening voor vergeten facturatie extra zender pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59854
Gebruiker
drschipper
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 2008 ben ik klant bij canaldigitaal. Ik heb als kennismaking meegedaan aan de actie om de eerste 3 maanden gratis film 1 en sport 1 te kijken. Dit heb ik door laten lopen maar nu ik op de kleintjes wilde letten heb ik dit opgezegd. 2 weken na deze opzegging heb ik een telefoontje gehad dat canaldigitaal vergeten is mij maandelijks te factureren voor dit extra zenderpakket. Nu sturen ze mij een rekening van €1300 voor de vergeten facturatie vanaf 2008 van dit extra zender pakket.

De oplossing

Dat canaldigitaal de fout bij hun zoekt en niet bij mij. Ik ben niet van plan om deze €1300 te betalen. Als ik had gezien dat er meer werd afgeschreven had ik dit veel eerder opgezegd want €30 per maand vind ik teveel voor tv kijken. Ik maakte bijna nooit gebruik van deze extra zenders maar omdat het niet zoveel koste heb ik dit door laten lopen.

3 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,Wat ontzettend vervelend om te lezen! Wij zullen dit voor u uitzoeken en de vraag neerleggen bij onze financiele afdeling. Zodra wij meer weten, houden wij u op de hoogte.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over uw klacht. Zoals vermeld is het bedrag kwijtgescholden en hoeft u deze niet te voldoen. Onze oprechte excuses voor het ongemak door een fout van onze kant! Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
  3. Auteur
    drschipper
    Datum
    Het is een keurige oplossing! Ik heb er wel een weekendje slecht van geslapen maar het is uiteindelijk keurig opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
drschipper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen