Opgelost door CanalDigitaal: rekening voor vergeten facturatie extra zender pakket
Details
De klacht
Sinds 2008 ben ik klant bij canaldigitaal. Ik heb als kennismaking meegedaan aan de actie om de eerste 3 maanden gratis film 1 en sport 1 te kijken. Dit heb ik door laten lopen maar nu ik op de kleintjes wilde letten heb ik dit opgezegd. 2 weken na deze opzegging heb ik een telefoontje gehad dat canaldigitaal vergeten is mij maandelijks te factureren voor dit extra zenderpakket. Nu sturen ze mij een rekening van €1300 voor de vergeten facturatie vanaf 2008 van dit extra zender pakket.De oplossing
Dat canaldigitaal de fout bij hun zoekt en niet bij mij. Ik ben niet van plan om deze €1300 te betalen. Als ik had gezien dat er meer werd afgeschreven had ik dit veel eerder opgezegd want €30 per maand vind ik teveel voor tv kijken. Ik maakte bijna nooit gebruik van deze extra zenders maar omdat het niet zoveel koste heb ik dit door laten lopen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.