Klacht CanalDigitaal: Sinds 16 februari 2014 nogsteeds geen terugbetaling van €107!!

Klachtnummer
# 62583
Gebruiker
Flupke
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste

Ik moet sinds 16 februari nog €107,35 retour krijgen van Canada digitaal
Al talloze keren met de klantenservice gebeld , maar word van het kastje naar de muur gestuurd!

Dit duurt inmiddels al zolang , ik zie dit als laatste redmiddel voor ik een advocaat inschakel.

Graag reactie

Kevin Peijen

De oplossing

Eindelijk mijn geld terug en een personele wijziging bij jullie financiële administratie!!

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,We zien inderdaad dat er nog een bedrag tegoed staat in het systeem.
    Echter zien we ook staan dat u een bruikleenontvanger had van CanalDigitaal en dat we deze nog niet retour hebben ontvangen.Mochten wij deze alsnog retour ontvangen dan zullen wij overgaan tot het uitbetalen van het tegoed. Mochten wij deze niet ontvangen dan zal er helaas een boetebedrag in rekening worden gebracht en dit bedrag zal worden verrekend met het tegoed.We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    Flupke
    Datum
    Jullie hebben deze gewoon retour gehad al weken geleden maar kwijtgeraakt bij dns digital ik heb 6 jaar lang netjes betaald ik vraag dan ook eenzelfde gedrag van jullie bedrijf
    Ik vind dit geen manier van afhandelen .
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,Helaas hebben we de ontvanger tot op heden niet mogen ontvangen. Als u deze wel retour heeft gezonden dan ontvangen we graag een verzendbewijs met track and trace nummer zodat we dit uit kunnen zoeken en dit op de juiste manier kunnen verwerken.
    We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  4. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Wij hebben u op 05-06-2014 voor het laatst van informatie voorzien. Omdat wij geen reactie van u hebben mogen ontvangen via deze weg, sluiten wij deze klacht.
    Mocht u onverhoopt nog vragen hebben dan horen wij deze uiteraard graag.Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen