Opgelost door CanalDigitaal: Slechte retour beleid

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 363947
Gebruiker
U786394
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een bestelling geweigerd te hebben aan de deur. In opdracht van canaldigitaal.
Wacht ik nog steeds op mijn terug betaling binnen 14 dagen maar helaas.
Steeds een andere invalshoek maar veel beloftes geen actie.

De oplossing

Probeer Voor mij duidelijk te krijgen waarom dit zo moet en waarom ze de wettelijk terug terugbetaal termijn overschrijden.

2 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer van Hien,

    Niet fijn dat u zolang moet wachten op uw geld.
    Ik ben gisteren direct voor u op onderzoek uit gegaan wanneer het geld teruggestort wordt. Ik heb hier op dit moment nog geen duidelijk antwoord op. Ik verwacht dit begin volgende week wel te hebben. Ik wil u daarom vragen nog heel even geduld te hebben.
    U hoort van mij begin volgende week!

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal
  2. Auteur
    U786394
    Datum
    Hallo Paul,

    Dank voor uw input.

    Prettig weekend toegewenst.

    Mvg, Henk van Hien.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
U786394
Datum
Uiteindelijke oplossing
Keurig het uitstaande bedrag betaald.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?