Opgelost door CanalDigitaal: Spook bedragen Canal Digitaal.

content Opgelost
Gebruiker1529562770

Het lopende abonnement van €30,45 pm omgezet naar een van €14,95. Foto van transactie gemaakt. Vervolgens nota afgeschreven ad €93,21 en maand erop van €45,40. Bij inloggen zie ik nota's die nergens op slaan, bedragen die ik niet herken. Ik zou 2 extra kaarten hebben ontvangen, ik zou voortaan per acceptgiro betalen.

Ik wil graag het abonnement dat ik afgesloten heb, van €14,95 per maand en het teveel geïncasseerde retour.
We zijn tot een oplossing gekomen. Het heeft mij een hele dag gekost, tot circa 9 uur in de avond, om hier eindelijk toe te komen. Het grote geschilpunt is, dat ik er van uitga, als je een abonnement OMZET, je niet het eerste nog moet opzeggen. Tijdens de messenger uitwisseling hadden we opeens helemaal geen TV meer. Het bleek dat CD iets niet goed had gedaan. Op dat moment besloot de medewerkster, een aardig persoon, om tot deze oplossing te komen. Blijft dat ik het van Canal Digitaal een ter discussie staande houding vind, dat zij vinden als je je abonnement OMZET, je het voorgaande abonnement toch alsnoch telefonisch moet opzeggen. Dat stond niet op de bevestiging, dat stond niet op hun bevestigende mail. Op de website staat wel dat je telefonisch moet opzetten, maar ik vond nergens dat je bij OMZETTEN, ook nog telefonisch het oude abonnement moet opzeggen.

CanalDigitaal
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?