Opgelost door CanalDigitaal: Starre klantonvriendelijke behandeling
Details
Klacht
Vandaag heb ik via de klantenservice geprobeerd mijn abonnement per 1 maart 2014 om te zetten van HD basis naar een recreatiepakket. Ik wil deze wijziging omdat ik ga verhuizen naar een adres waar het onmogelijk is om televisie te ontvangen via de satelliet. Het betreft een (huur) appartement aan de noord/oost kant op de 2e verdieping van een complex van 4 verdiepingen.Dit was volgens CanalDigitaal niet mogelijk omdat ik een abonnement heb voor 12 maanden dat pas kan eindigen in september 2014. Tot die tijd moet ik gewoon betalen. Ik ben al jaren klant van Canal Digitaal en heb in september 2013 mijn abonnement omgezet naar HD familie maar heb toen geen nieuwe apparatuur of kortingen op het abonnement gekregen. Ik vind het buitengewoon onredelijk dat ik aan een dienst vastzit terwijl ik die niet kan gebruiken. Een schandelijke, klantonvriendelijk opstelling van CanalDigitaal. Er wordt zelfs met een incassobureau gedreigd als ik niet betaal.
Gewenste oplossing
Omzetten naar recreatie zoals gevraagd.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.