Opgelost door CanalDigitaal: Telefoonrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88849
Gebruiker
G.H. de Vries
Datum
4 reacties

Details

De klacht

L.s. Ik ben al jaren klant bij Canal Digitaal, op 01-07-2014 ben ik overgestapt van familie-pakket naar entertainment-pakket.
Bij het familie-pakket had ik ook onbeperkt bellen van € 9,95 per maand.
Dat onbeperkt bellen heeft Canal Digitaal er zelf afgehaald, waardoor ik nu ongeveer
€ 50.00 meer per maand moet betalen.
Na 2 mails gestuurd te hebben kreeg ik maar geen reactie ( wel 2x een replay )
Na bellen met Canal Digitaal zou ik doorverbonden worden met de betreffende persoon
maar de verbinding werd verbroken.
Na dat ik voor de 2e maal heb gebeld, kon deze persoon er verder niets aan doen
en zei "een brief te sturen naar klachtenservice in Amsterdam "
Al met al ben ik nu al 2 maanden bezig om dit misverstand recht te zetten zonder resultaat.
Je staat machteloos tegenover dit bedrijf.
Hopende dat u mij hierbij kunt helpen, verblijf ik met vriendelijke groet,
G.H. de Vries
De Vonken 4
8407 EC Terwispel
Abonnement nr. bij Canal Digitaal 81627555

De oplossing

Restitutie van het teveel betaalde telefoonrekening

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste, Wij gaan dit voor u rechtzetten.
    Het spijt ons zeer dat dit niet direct na uw contact met onze klantenservice is gedaan.
    De optie onbeperkt bellen is uitgeschakeld geweest gedurende de maanden juli, augustus, september en oktober. Zodra wij hebben berekend welk bedrag u gecrediteerd behoort te krijgen, contacteren wij u opnieuw. Excuses hiervoor!Met vriendelijke groet,
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Beste,
    Wij hebben uw nota's gecorrigeerd. Graag berichten wij u welk bedrag u terug krijgt met daarbij de uitleg waarom.
    Kunnen wij u bereiken op het emailadres Geha******@Hotmail.nl, zoals in ons systeem staat vermeld? Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Wij hebben de mail met uitleg verzonden naar het emailadres wat bij ons bekend is. Mocht u deze niet hebben ontvangen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
  4. Auteur
    G.H. de Vries
    Datum
    Bnen 2 dagen een reactie van Canal Digitaal,
    goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.H. de Vries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen