Klacht CanalDigitaal: Tergende wijze waarop Canaldigitaal omgaat met afspraak en mij als klant

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 359198
Gebruiker
J.A. Lesterhuis
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 2 februari 2019 belde ik met Canal Digitaal (CD), omdat een kortingsafspraak van 16 augustus 2018 op 1 april 2019 zou aflopen. Enkel dagen later werd ik gebeld door een medewerker van CD. Hij zei mij een retentiekorting toe van 5 euro per maand. Hij kon dit niet per e-mail bevestigen, maar zou ervoor zorgen dat het verwerkt werd in alle systemen van CD. Ik zou 17,95 Euro per maand gaan betalen voor een jaar.

Op 27 februari 2019 moest ik opnieuw bellen met Canal Digitaal (CD), omdat de afspraak over de retentiekorting van 5 euro per maand niet was gerespecteerd door CD. Er was namelijk netto 22,95 Euro afgeschreven door CD. Deze medewerker van CD excuseerde zich en zei dat het nu zeker wel verwerkt was.

Helaas moest ik op 4 april 2019 weer bellen, omdat de afspraak over de retentiekorting van 5 euro per maand andermaal niet was gerespecteerd door CD. Er was op 27 maart opnieuw 22,95 Euro afgeschreven door CD. De medewerkster van CD en zei dat dit kwam door trage verwerking en dat het nu wel per 15 maart verwerkt was! Er zou 12x5: 60 Euro tegoed voor mij op de rekening van CD staan.

Ik maak bezwaar tegen de tergende wijze waarop Canal Digitaal met de afspraak van aanvang februari 2019 omgaat.

Gewenste oplossing

Ik verzoek om de gemaakte afspraak van aanvang februari 2019 van mij met Canal Digitaal te respecteren.
Geboden oplossing
Mondelinge toegezegd door de medewerker van Canaldigitaal dat eerdere afspraak zal worden nagekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Lesterhuis,

    allereerst wil ik u bedanken voor het fijne telefoongesprek dat we zojuist hebben gehad. We hebben uw klacht uitgebreid besproken, waardoor ik er in dit bericht verder niet op zal ingaan. Uiteraard ga ik even samenvatten wat we hebben afgesproken.

    U had al een tegoed staan van €60,-, omdat we de nieuwe korting van 12x5 in één keer hebben toegevoegd. Daarnaast zou u nog tweemaal €5,- korting moeten krijgen, wegens de eerdere afspraak. Dit heb ik zojuist ook toegevoegd, waardoor u nu een tegoed van €70,- heeft.

    Dit tegoed zal worden verrekend met de komende abonnementskosten.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag!

    Met vriendelijke groet,

    Suna
    Webcareteam Canal Digitaal
  2. Auteur
    J.A. Lesterhuis
    Datum
    Geachte heer Suna,

    Dank voor deze reactie. Uw aanbod om het zo op te lossen is akkoord zoals gezegd.
    Ik zal in de gaten houden of het aanbod in werkelijkheid zo wordt uitgevoerd.

    M.vr.gr. J.A. Lesterhuis

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen