Opgelost door CanalDigitaal: terugbetaling van 41;85

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184389
Gebruiker
ceessie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

had een abonnement bij canaldigital na opzegging en een schriftelijke bevestiging van hun halen ze 41.85 van mijn rekening en heb het nog steeds niet terug

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Michielsen,

    Onze excuses dat er €41,85 euro bij u is geincasseerd.
    Zoals telefonisch uitgelegd zal dit bedrag naar u teruggestort worden.
    Wat u ook kan doen is dit bedrag storneren bij de bank.
    U heeft het bedrag dan per direct terug.

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    ceessie
    Datum
    van canal digital hebben ze verleden maand ook al beloofd om mijn geld terug te storten maar daar komt niks van uit en stoneren kan ik niet meer daar is het telang voor geleden want het loopt nu al 3 maanden
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Michielsen,

    We vinden het uiteraard vervelend voor u dat u moet wachten op de terugstorting van het openstaande bedrag van €41,85, en het spijt ons zeer dat u hier een klacht over moest schrijven.

    We hebben het voor u nagekeken, dit bedrag zal omstreeks 20 september zijn bijgeschreven op uw rekening.

    Wij hopen u naar behoren te hebben geiinformeerd, en dat uw klacht hiermee is opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Koen Jansen.

  4. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Michielsen,

    Wij zien dat het bedrag inmiddels is overgeboekt.
    Wij vernemen graag van u of u het bedrag inmiddels heeft ontvangen.

    Wij willen via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor de trage afhandeling van uw verzoek.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Nagel
  5. Auteur
    ceessie
    Datum
    Na tussenkomst van klachtenkompas werd onze klacht serieus genomen
    Dank daarvoor

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ceessie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen