CanalDigitaal is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht CanalDigitaal: tv storingen
Details
De klacht
vanaf juni 2012 canaldigitaal met storingen.Al zo vaak contact gezocht via mail tel aangetekende brieven ed.
Het beeld valt weg sneeuw of geluid van alles al geprobeerd.
Maar dit bedrijf doet HELEMAAL NIETS , gisteren nog gebeld wordt gezegd is u probleem stuur modem maar op kan een maand duren.
Vraag je om een andere modem maar dat kan niet,koop er maar een op marktplaats!!!
Schandalig hoe dit bedrijf om gaat mijn zijn klanten.
Of er wordt gezegd komt door u koelkast hoe dom kan je zijn,of u krijgt 5 euro korting per maand maar storingen blijven.
De klantvriendelijkheid bij dit bedrijf is ver te zoeken!
Of je krijgt een mail u kunt ons bellen naar een 0900 nummer , ik de storingen
plus de kosten van het bellen.
EN NOG STEEDS SLECHT BEELD,UITERAARD STOP IK MET DE BETALINGEN LAAT DE RECHTER HIER DAN MAAR NAAR KIJKEN.
De oplossing
WAT KAN JE NOG VRAGEN VOOR OPLOSSING MEN LACHT JE TOCH UITMAAR ALS IK DAN TOCH IETS WIL .
GEWOON STORING VRIJ TV KUNNEN KIJKEN
UITERAARD VERGOEDING VAN DE KOSTEN, TEL AANGETEKENDE BRIEVEN EN ZEER SLECHT TV ONTVANGST.
UITERAARD ALLES OP PAPIER
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.