Opgelost door CanalDigitaal: Vanal Figitaal belooft en doet niets.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 508655
Gebruiker
J. van Geel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Canal Digitaal zou mijn profiel opheffen nadat de loopperiode vanhet flex contract afgelopen was. Dat was 1 december. Het is is nu 4 januari. Mijn profiel bestaat nog steeds en is niet opgeheven. Ongelooflijk.

De oplossing

Zijn belofte nakomen en mijn profiel opheffen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Geel,

    Mijn excuses dat uw gegevens nog in ons systeem staan.
    Ik ga er gelijk werk van maken dat dit zeer spoedig alsnog verwijderd wordt!

    Met vriendelijke groet,

    Paul
    Webcareteam Canal Digitaal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. van Geel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds buitengewoon geirriteerd om de supertrage afhandeling door Canal Digitaal, maar mijn profiel ís dan toch eindelijk opgeheven. Heeft vanaf oktober geduurd, dus maar liefst drie maanden. Daarnaast heb ik gelukkig ook de Canal Digitaal smartcard met het eraan hangende contract kunnen over doen aan iemand anders, dus nu is het dan opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen