Klacht CanalDigitaal: vastlopen decoders tijdens uitzending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 186735
Gebruiker
jpj.cornelissen@kpnplanet.nl
Datum
8 reacties

Details

De klacht

tijdens uitzending lopen zenders vast nu al 3x in een uur
kan nog weken duren als t al opgelost kan worden ,volgens medewerker,kunnen wel nieuwe decoders aanschaffen 70 euro maal 4
wil al langer weg maar wo en in buiten gebied dus weinig keus voor 4 tv's

De oplossing

kosteloos decoders om ruilen voor nieuwe zijn al zo lang klant

8 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen,

    U geeft aan dat u problemen ervaart met uw ontvangers nadat de update is geweest.

    We bieden allereerst onze excuses aan voor het ongemak.

    Op dit moment zijn wij een grootschalig onderzoek aan het doen naar de problemen die zijn ontstaan na de update van deze ontvangers.
    Voor verder onderzoek zijn wij wel op zoek naar bepaalde details om de oplossing zo snel mogelijk te kunnen bieden.

    Mocht u hieraan mee willen werken, dan vernemen wij dat graag van en
    zouden wij graag aan de volgende vragen stellen:

    » Welk merk en type TV gebruikt u?
    » Bij welke zender(s) gebeurt het vooral?
    » Bij welke zender gebeurt dit na 30 minuten?
    » Kwam dit probleem vóór de update ook al vaker voor?
    » Wordt er gebruik gemaakt van teletekst en/of ondertitels?
    » Is de software handmatig ingeladen (via het menu) of automatisch bij het opstarten?
    » Is de ontvanger aangesloten met HDMI of SCART?
    » Kun je testen of het probleem ook is als je de ontvanger een tijd op kanaal 20 laat staan?
    » Hoeveel signaalsterkte en kwaliteit krijg je binnen op zowel de Astra1 en de Astra3?

    Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten en vinden het een hele vervelende zaak en doen ons uiterste best om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Omdat dit begrijpelijk voor veel van onze klanten te veel hinder oplevert bieden wij onze klanten nieuwe ontvangers aan met €80 euro korting, dus voor €59.95 ipv €139,-.

    Wij waarderen het zeer als u antwoord kunt geven op bovenstaande vragen en danken u alvast voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,
    Marlous
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    jpj.cornelissen@kpnplanet.nl
    Datum
    Samsung LG en Philips op elke zender voor de update ook al maar af en toe maakt niet uit welke zender
    sinds HD kastjes loopt het al af en toefeningen vast
    hmei aansluitingen
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen,

    Wij willen u bedanken voor het vermelden van deze informatie.
    De gegevens zijn doorgespeeld naar onze technici die momenteel werken aan de oplossing. Wanneer de oplossing gevonden is zal deze direct gedeeld worden.

    U kunt in de tussentijd altijd nog gebruik maken van de eerder genoemde aanbieding.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nico Scherpenzeel
    Webcare CanalDigitaal
  4. Auteur
    jpj.cornelissen@kpnplanet.nl
    Datum
    hallo
    een van de 4 decoders is van philips daar wil ik graag eeen nieuwe voor bestellen van de aanbieding met deze decoder heb ik vaak problemen dus zou u die naar mij op willen sturen
  5. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen,

    Dit kan zeker, voor het versturen hebben wij nog wat aanvullende informatie nodig, hier heb ik u een email over gestuurd.

    Met vriendelijke groet
    Marlous
    Webcare CanalDigitaal
  6. Auteur
    jpj.cornelissen@kpnplanet.nl
    Datum
    ik wil het wel afhandelen maar ben het niet met de oplossing eens maar het kan nu even niet anders als ik nu een andere decoder bestel alvast eentje voor die philips decoder die het om de zoveel tijd niet echt geweldig doet moet ik meteen weer een jaar abonnement afsluiten mag dit zomaar
  7. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen,

    Als u het niet eens bent met het doorlopen van uw contract van 1 jaar, kunt u altijd een ontvanger bij een van onze dealers aanschaffen. Acties vanuit onze dealers of andere verkooppunten, hebben doorgaans geen invloed op uw contracteinddatum. Via deze weg kan ik de ontvanger aanbieden voor €59 en 12 maanden verlenging.

    Met vriendelijke groet
    Marlous
    Webcare CanalDigitaal
  8. Auteur
    jpj.cornelissen@kpnplanet.nl
    Datum
    ik moet al een andere decoder kopen biiten mijn schuld om dan is t vastlopen van de 3 andere decoders nog niet opgelost.
    bieden ze mij een decoder aan met korting moet ik wel weer verplicht een jaar aan hun vast zitten dacht dat dit niet meer mocht alleen per maand opzeg baar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jpj.cornelissen@kpnplanet.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen