Opgelost door CanalDigitaal: Voortdurend vooruitschuiven uitbetaling digitenne cashbackactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162775
Gebruiker
CKC
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In oktober 2015 gebruik gemaakt van cashbackactie bij overstap van Digitenne.
Zou eind januari € 299,-- terugkrijgen. Op 23 febr. gebeld nog niets te hebben ontvangen.
Toegezegd werd dat het eind maart op m'n rekening zou staan. Toen dat op 31 maart nog niet het geval was, er maar weer eens een mail achteraan gestuurd.
Ook nu weer de opmerking dat er iets mis was gegaan en dat het bedrag over 6-10 week op m'n rekening zou staan.
Heb grote twijfels of het wel overgemaakt gaat worden, nu het al de 2e keer is dat ze met hetzelfde argument komen en het -i.pv. direct over te maken, telkens ver voor zich uitschuiven.

De oplossing

Dat ze me per ommegaande het bedrag van € 299,-- terugbetalen.

4 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Kraai,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen het verzoek tot terugstorten meenemen.

    Op dit moment is het helaas nog lastig te zeggen wanneer er hier een gepaste oplossing voor komt, maar wij zullen ons uiterste best doen om dit naar tevredenheid op te lossen. Zodra er uitkomst bekend is over het terugstorten, zullen wij een vervolgbericht plaatsen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander L
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    CKC
    Datum
    "... wij zullen ons uiterste best doen om dit naar tevredenheid op te lossen"
    Ben zeer benieuwd.
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Kraai,

    Uw aangehaalde passage beschouwen wij als vanzelfsprekend.
    Zoals aangegeven komen we bij u terug als er meer duidelijk is.

    Met vriendelijke groeten,

    Alexander P
    Webcare CanalDigitaal
  4. Auteur
    CKC
    Datum
    Hoewel het al met al veel te lang heeft geduurd, heeft de publieke klacht geholpen. Heb mijn centen eindelijk gekregen, nadat ze zich er in het onderling voortdurend met een Jantje van Leiden vanaf hadden proberen te maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CKC
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen