Klacht CanalDigitaal: Wacht al meer dan twee maanden op mijn geld

Huub

In november 2013 heb ik gebruik gemaakt van mijn annuleringsrecht bij CanalDigitaal omdat al zeer snel na mijn aanmelding aldaar voor een internet abonnement bleek dat er zeer slecht gecommuniceerd wordt. De annulering is door CanalDigitaal bevestigd maar mijn eenmalige entreekosten ad € 29,50 die direct bij de bestelling worden afgeschreven zijn tot op heden niet teruggestort. Op email wordt niet gereageerd.

Ik wil alsnog direct mijn geld terug van CanalDigitaal. Dik twee maanden wachten is tijd genoeg om dat al lang gedaan te kunnen hebben.

CanalDigitaal
    Beste,Wij zien inderdaad dat de vooruitbetaling nog niet is teruggestort. Wij zullen hiervoor contact opnemen met de juiste afdeling en zodra wij meer weten dan houden wij u op de hoogte.Met vriendelijke groet,
    CanalDigitaal
    Beste,Wij hebben doorgekregen dat het bedrag binnen 4 tot 6 weken word teruggestort.
    Wij willen u verzoeken om uw geduld en hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
    Huub
    In eerste reactie heeft CanalDigitaal aangegeven nogmaals 4 tot 6 weken tijd nodig om terug te storten. Gezien de tijd dat ik al wacht is dat onaanvaardbaar. Op 12 februari heb ik een tweede reactie gekregen dat het geld teruggestort wordt zonder het noemen van een termijn. Het is nu 17 februari en ik heb nog steeds niets gezien. Terugstorten is een kleine moeite als je het echt wilt en kan bovendien wel degelijk razendsnel. Ik verzoek CanalDigitaal het geld vandaag nog terug te storten.
    Beste,
    Helaas zijn wij niet gemachtigd dit proces te verspoedigen. Wij kunnen u niet anders berichten dan de wachttijd van 4 tot 6 weken.
    Wij hebben u hierover bericht op 04-02-2014 en daarom verzoeken wij u nog om uw geduld.Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Huub
    Buiten een vage belofte om na 4 tot 6 weken te gaan betalen is er niets gebeurd. Deze week wacht ik al 15 weken op mijn geld.
    Klacht is dus NIET opgelost. Ik ben dus ook NIET accoord.
    Helaas verloopt hier de afhandelingstermijn dus gaan we elders verder.

Huub

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?