Klacht CanalDigitaal: Weghalen Ned 1,2 en 3

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 198170
Gebruiker
Gerard
Datum
5 reacties

Details

De klacht

De klacht is voor CanalDigitaal afgehandeld maar voor mij niet.
Ik heb nog steeds Ned 1,2 en 3 niet
CanalDigitaal haalt de zenders weg en biedt mij als prijs een nieuwe aan voor 68,95 en waarom contract verlenging ? Is mijn kaartje dan niet meer geldig ? (di, 29/11/2016 - 16:38)

De oplossing

Nieuwe HD ontvanger om Ned 1,2 en 3 weer te kunnen ontvangen

5 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Nieuwenhuize,

    Vanwegen dat u twee keer de zelfde klacht heeft ingestuurt sluiten wij deze af en verwijzen u naar de andere klacht voor het antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Adrian
    Webcare CanalDigitaal
  2. Auteur
    Gerard
    Datum
    Het was wel als toevoeging omdat CanalDigitaal geen last heeft van concurrentie en de gebruiker op onkosten kan jagen
  3. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Nieuwenhuize,

    Vanwegen dat u twee keer de zelfde klacht heeft ingestuurt sluiten wij deze af en verwijzen u naar de andere klacht voor het antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Adrian
    Webcare CanalDigitaal
  4. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Nieuwenhuize,

    Een 'gratis' ontvanger of complete installatie is voor iedereen een optie, ook u kunt hiervan gebruik maken. Het betreft alleen wel een 'gratis' ontvanger in bruikleen. Deze decoder blijft eigendom van CanalDigitaal en kan bij een defect kosteloos en zonder contractverlenging vervangen worden. U kunt hier meer informatie over vinden via de onderstaande link.

    https://www.canaldigitaal.nl/tv-thuis/basishd/
    ''Gratis een complete HDTV-schotelset incl. satellietschotel en HD-satellietontvanger t.w.v. € 199,- in bruikleen''

    Wat wij niet doen is met twee maten meten zoals u het hier omschrijft.
    Bij elke abonnee is de situatie weer anders en wij proberen onze aanbiedingen daar zo goed mogelijk op aan te passen. Naast de aanbieding om apparatuur in bruikleen te geven kunnen wij u ook €80,00 euro korting bieden op de aanschaf van een nieuwe ontvanger. Deze ontvanger zou vanzelfsprekend uw eigendom worden.

    De door u gewenste oplossing is helaas niet haalbaar, NPO 1,2 en 3 zullen niet kosteloos te bekijken zijn en wij zullen ook geen gratis ontvanger sturen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Nagel
    Webcare CanalDigitaal
  5. Auteur
    Gerard
    Datum
    Canaldigitaal had best HD en SD kunnen uitzenden maar kiest er voor om mensen met oude, nog goed werkende apparatuur in de kou te laten staan
    Ik wil best een nieuwe ontvanger in bruikleen.
    Waarom dit aanbod niet eerder.
    Ik heb net een nieuwe schotel aangeschaft
    Ik wil nu graag de nieuwste HD ontvanger MZ101 in bruikleen.
    Schotel en dubbele kop heb ik niet nodig.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen