Klacht CanalDigitaal: Weghalen Ned 1,2 en 3

# 198170
Gerard

De klacht is voor CanalDigitaal afgehandeld maar voor mij niet.
Ik heb nog steeds Ned 1,2 en 3 niet
CanalDigitaal haalt de zenders weg en biedt mij als prijs een nieuwe aan voor 68,95 en waarom contract verlenging ? Is mijn kaartje dan niet meer geldig ? (di, 29/11/2016 - 16:38)

Nieuwe HD ontvanger om Ned 1,2 en 3 weer te kunnen ontvangen

Geachte heer Nieuwenhuize,

Vanwegen dat u twee keer de zelfde klacht heeft ingestuurt sluiten wij deze af en verwijzen u naar de andere klacht voor het antwoord.

Adrian
    Gerard
    Het was wel als toevoeging omdat CanalDigitaal geen last heeft van concurrentie en de gebruiker op onkosten kan jagen

Adrian
    Geachte heer Nieuwenhuize,

Een 'gratis' ontvanger of complete installatie is voor iedereen een optie, ook u kunt hiervan gebruik maken. Het betreft alleen wel een 'gratis' ontvanger in bruikleen. Deze decoder blijft eigendom van CanalDigitaal en kan bij een defect kosteloos en zonder contractverlenging vervangen worden. U kunt hier meer informatie over vinden via de onderstaande link.

''Gratis een complete HDTV-schotelset incl. satellietschotel en HD-satellietontvanger t.w.v. € 199,- in bruikleen''

Wat wij niet doen is met twee maten meten zoals u het hier omschrijft.
    Bij elke abonnee is de situatie weer anders en wij proberen onze aanbiedingen daar zo goed mogelijk op aan te passen. Naast de aanbieding om apparatuur in bruikleen te geven kunnen wij u ook €80,00 euro korting bieden op de aanschaf van een nieuwe ontvanger. Deze ontvanger zou vanzelfsprekend uw eigendom worden.

De door u gewenste oplossing is helaas niet haalbaar, NPO 1,2 en 3 zullen niet kosteloos te bekijken zijn en wij zullen ook geen gratis ontvanger sturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marcel Nagel
    Gerard
    Canaldigitaal had best HD en SD kunnen uitzenden maar kiest er voor om mensen met oude, nog goed werkende apparatuur in de kou te laten staan
    Ik wil best een nieuwe ontvanger in bruikleen.
    Waarom dit aanbod niet eerder.
    Ik heb net een nieuwe schotel aangeschaft
    Ik wil nu graag de nieuwste HD ontvanger MZ101 in bruikleen.
    Schotel en dubbele kop heb ik niet nodig.

Gerard

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?