Klacht CanalDigitaal: WEL BETALEN EN NIET LEVEREN DAT IS EEN FATSOENLIJK BEDRIJF NIET WAARDIG

4ekindaanboord

gebruik 35 jaar vrijwel zonder problemen,14 dagen terug viel plotseling het beeld weg,omnooit meerte beginnen.Opadvies mdewerster een nieuwe lnb dan een nieuwe voeding,dan een decoder.niets hielp.heb .voorca 60 euro gebeld,en iedere keer werd mij meegedeeld, dat ik geen verstand had om de schotel goed te richten,na 35 jaar gebruik.of ik moest een monteur bellen.Ik vroeg,op jullie kosten,want hier is echt iets aan de hand,Ik krijg het gevoel,met een kluitje in het riet gestuurd word'.Ik verwacht een snelle oplossing.HET HEEFT LANG GENOEG GEDUURD.

NIET IETS VERKOPEN,DAT NIET WERKT.EN NIET DE SCHULD BIJ DE KLANT NEERLEGGEN,WANT DEZE IS GEEN PARTIJ HIERIN.

CanalDigitaal
    Geachte heer van der Wal,

Wij hebben elkaar net telefonisch gesproken naar aanleiding van deze klacht. Natuurlijk vond ik het erg jammer om te vernemen dat u inmiddels al een alternatief heeft gevonden voor televisie via de satelliet, maar gezien de situatie kan ik mij dit goed voorstellen. Gelukkig zijn er we verder wel goed uitgekomen.

Zoals besproken mag u alle hardware die u ter vervanging heeft gekocht alsnog retour sturen. Ik zal hiervoor een duidelijke notitie in uw gegevens achterlaten. Hierdoor zal het geen probleem zijn als de hardware enkele dagen later als de toegestane 14 dagen bij ons binnenkomt.

Wel wil ik u vragen om nog even contact met ons op te nemen enkele dagen na het retour sturen van alle hardware. Wij kunnen dan nog even de puntjes op de i zetten en ook het abonnement beëindigen. Mocht u het prettiger vinden dat wij contact met u opnemen is dat natuurlijk ook mogelijk. U mag dan een reactie achterlaten op dit bericht, geef dan even aan wanneer wij u het beste kunnen bereiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vriendelijke groeten,

Mark
    Webcareteam Canal Digitaal.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?