Klacht CanalDigitaal: WEL BETALEN EN NIET LEVEREN DAT IS EEN FATSOENLIJK BEDRIJF NIET WAARDIG
Details
De klacht
gebruik 35 jaar vrijwel zonder problemen,14 dagen terug viel plotseling het beeld weg,omnooit meerte beginnen.Opadvies mdewerster een nieuwe lnb dan een nieuwe voeding,dan een decoder.niets hielp.heb .voorca 60 euro gebeld,en iedere keer werd mij meegedeeld, dat ik geen verstand had om de schotel goed te richten,na 35 jaar gebruik.of ik moest een monteur bellen.Ik vroeg,op jullie kosten,want hier is echt iets aan de hand,Ik krijg het gevoel,met een kluitje in het riet gestuurd word'.Ik verwacht een snelle oplossing.HET HEEFT LANG GENOEG GEDUURD.De oplossing
NIET IETS VERKOPEN,DAT NIET WERKT.EN NIET DE SCHULD BIJ DE KLANT NEERLEGGEN,WANT DEZE IS GEEN PARTIJ HIERIN.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.