Opgelost door CanalDigitaal: Zeer trage verwerking van opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42219
Gebruiker
A. Gaakeer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

27 November contact gezocht met CanalDigitaal. 0900-9323 nummer a 15 cent per minuut. Na lang wachten 12 minuten werd er aangegeven dat er een storing was en dat opzeggen niet kon. Graag een email sturen. Dit heeft direct plaatsgevonden. Nu 2 december nog altijd geen reactie. Wederom heb ik gebeld. 15 minuten in de wacht gestaan a 15 cent per minuut. Resultaat een storing wederom. Er dient een terugbel afspraak te worden gemaakt. De site vermeldt alleen dat er gebeld kan worden als er vragen zijn over het abonnement. Omdat zij graag een andere aanbieding doen. Duidelijk gegevens en procedures lijken te ontbreken of zijn zeer lastig te achterhalen.

Door een trage verwerking, onduidelijkheid op de internet site dient er mogelijk ook nog voor de maand januari 2014 abonnementsgeld te worden betaald wat m.i. wat onredelijk lijkt.

De oplossing

Gewoon zoals het hoort 27 november als opzegdatum hanteren en in de maand december voor het laatst abonnementsgeld incasseren.

2 reacties

  1. Auteur
    CanalDigitaal
    Datum
    Geachte heer Gaakeer,
    U geeft aan dat u meerdere keren heeft gebeld om uw opzegging door te geven. En nu denkt u dat er ook nog abonnementsgelden voor de maand januari worden geincasseerd.
    Wij hebben uw opzegging op 02-12-2013 verwerkt in het systeem en het abonnement zal conform onze Algemene Voorwaarden met een maand opzegtermijn per 02-01-2014 worden beeindigd. De teveel geincasseerde abonnementsgelden vanaf die datum zullen dan gecrediteerd en teruggestort worden.
    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team CanalDigitaal
  2. Auteur
    A. Gaakeer
    Datum
    Voorstel geaccepteerd!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Gaakeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen