Opgelost door CanalDigitaal: Zeer trage verwerking van opzegging

A. Gaakeer

27 November contact gezocht met CanalDigitaal. 0900-9323 nummer a 15 cent per minuut. Na lang wachten 12 minuten werd er aangegeven dat er een storing was en dat opzeggen niet kon. Graag een email sturen. Dit heeft direct plaatsgevonden. Nu 2 december nog altijd geen reactie. Wederom heb ik gebeld. 15 minuten in de wacht gestaan a 15 cent per minuut. Resultaat een storing wederom. Er dient een terugbel afspraak te worden gemaakt. De site vermeldt alleen dat er gebeld kan worden als er vragen zijn over het abonnement. Omdat zij graag een andere aanbieding doen. Duidelijk gegevens en procedures lijken te ontbreken of zijn zeer lastig te achterhalen.

Door een trage verwerking, onduidelijkheid op de internet site dient er mogelijk ook nog voor de maand januari 2014 abonnementsgeld te worden betaald wat m.i. wat onredelijk lijkt.

Gewoon zoals het hoort 27 november als opzegdatum hanteren en in de maand december voor het laatst abonnementsgeld incasseren.

CanalDigitaal
    Geachte heer Gaakeer,
    U geeft aan dat u meerdere keren heeft gebeld om uw opzegging door te geven. En nu denkt u dat er ook nog abonnementsgelden voor de maand januari worden geincasseerd.
    Wij hebben uw opzegging op 02-12-2013 verwerkt in het systeem en het abonnement zal conform onze Algemene Voorwaarden met een maand opzegtermijn per 02-01-2014 worden beeindigd. De teveel geincasseerde abonnementsgelden vanaf die datum zullen dan gecrediteerd en teruggestort worden.
    Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
    Webcare Team CanalDigitaal
    Voorstel geaccepteerd!

A. Gaakeer

Ook een klacht indienen over CanalDigitaal?